_KiMbErLeY_ schreef:Wauw wat een gaaf beest!!!
Veel,plezier nog met elkaar!!
Dankjewel!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Veel plezier nog met hem!
grace1989 schreef:Wat een leuk en mooi paard. Jullie zijn een mooie combi.
Je schrijft dat je helaas wat downs hebt gehad.
Het enige advies dat ik kan geven is dat je de tijd moet nemen.
Hiermee wil ik niet zeggen dat je dat niet doet hoor, maar je paard heeft vast al heel wat meegemaakt en sommige paarden hebben veel tijd nodig om te wennen.
Vaak wel een half jaar en jullie moeten op elkaar ingespeeld raken.
Hou het plezier en de ontspanning.
Veel geluk samen.
Iriswolf schreef:grace1989 schreef:Wat een leuk en mooi paard. Jullie zijn een mooie combi.
Hiermee wil ik niet zeggen dat je dat niet doet hoor, maar je paard heeft vast al heel wat meegemaakt en sommige paarden hebben veel tijd nodig om te wennen.
Veel geluk samen.
dankjewe! ja klopt .
hij heeft inderdaad wat meegemaakt ...
hij was eerst voor de slacht hij stond op de paarden markt, dat wist ik allemaal niet bij de koop dus vond zijn gedrag heel raar maar toen ik dus contact had met zijn oude eigenaar bleek het dat hij jonger was maar ook al heel veel heeft meegemaakt... dus vandaar zijn respectlose gedrag in het begin..
maar dat is nu helemaal al goedgekomen zodra hij je vertrouwt doet hij alles voor je...
maar helaas is hij wel een beetje eenkennig.. zodra ik met hem bezig ben en een ander die hij niet kent in de buurt komt legt hij metteen zijn oren in zijn nek. maar ach zodra hij mij maar leuk vind haha
maar ben ontzettend blij met hem en met heel veel geduld en rust komen we er zeker! en hij is en ontzettend erge knuffelbeer haha!
Iriswolf schreef:grace1989 schreef:Wat een leuk en mooi paard. Jullie zijn een mooie combi.
Veel geluk samen.
dankjewe! ja klopt .
hij heeft inderdaad wat meegemaakt ...
hij was eerst voor de slacht hij stond op de paarden markt, dat wist ik allemaal niet bij de koop dus vond zijn gedrag heel raar maar toen ik dus contact had met zijn oude eigenaar bleek het dat hij jonger was maar ook al heel veel heeft meegemaakt... dus vandaar zijn respectlose gedrag in het begin..
maar dat is nu helemaal al goedgekomen zodra hij je vertrouwt doet hij alles voor je...
maar helaas is hij wel een beetje eenkennig.. zodra ik met hem bezig ben en een ander die hij niet kent in de buurt komt legt hij metteen zijn oren in zijn nek. maar ach zodra hij mij maar leuk vind haha
maar ben ontzettend blij met hem en met heel veel geduld en rust komen we er zeker! en hij is en ontzettend erge knuffelbeer haha!
( hij is uit spanje geimporteerd)
grace1989 schreef:Dat klinkt toch al heel goed. Hoeveel mensen hebben er wel niet problemen om gewoon een lekkere buitenrit te maken omdat hun paard alles eng vindt? Dat zijn er echt veel. Zolang je er geen tijdsdruk op gaat leggen en je ontspannen blijft oefenen weet ik zeker dat het goed komt. Je hebt al heel veel bereikt in korte tijd.