Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
leestmee schreef:Ik vind dat sommige reacties naar TS wel wat vriendelijker mogen.
Wat ik in eerdere topics van hem begrepen heb zit hij in een woongroep onder begeleid wonen dus ik denk dat HD (niet banketstaaf bedoeld ) niet over de verstandelijke vermogens van een 40 jarige beschikt.
LindyH schreef:Ik denk niet dat stalen neuzen een optie zijn voor een manegeruiter als TS, dus die discussie kunnen we wel achterwege laten.
Ayasha schreef:Lindyh; en waarom niet?
Het zijn gewoon schoenen hoor.
LindyH schreef:Ayasha schreef:Lindyh; en waarom niet?
Het zijn gewoon schoenen hoor.
Omdat TS niet over een eigen budget beschikt en ik zomaar denk dat hij nooit toestemming krijgt om schoenen met stalen neuzen te kopen, voor die vijf minuten voor en na de les.
De mensen die ik ken die in dergelijke manegelessen rijden hebben zelfs geen eigen rijlaarzen of cap. Ik weet niet of dat voor TS ook geldt, maar stalen neuzen zijn dan echt een brug te ver.

Ayasha schreef:jeetje wat een paniekerig gedoe. Als ik voor elke keer dat mijn voet/teen blauw was naar de dokter moest... Tuurlijk doet dat even pijn als 500kg op je tenen gestaan heeft maar wat een gedramatiseer.
mirim schreef:Even over de stalen neuzen waar iemand over rept: Geen stalen neuzen! Weet je wat die doen als een paard er zo op staat dat het staal naar binnen duwt? Ik kan je wel vertellen dat een paardenhoef vriendelijker is als een stuk staal in je tenen.
Waarschijnlijk wil niemand beweren dat de TS zich aanstelt.
Een paard op je tenen doet zeer.
Maar alles wentAls je veel met paarden omgaat zal je het wel vaker oplopen dan je lief is
HorseyDude schreef:LindyH schreef:Omdat TS niet over een eigen budget beschikt en ik zomaar denk dat hij nooit toestemming krijgt om schoenen met stalen neuzen te kopen, voor die vijf minuten voor en na de les.
De mensen die ik ken die in dergelijke manegelessen rijden hebben zelfs geen eigen rijlaarzen of cap. Ik weet niet of dat voor TS ook geldt, maar stalen neuzen zijn dan echt een brug te ver.
[ [url=m/r941ye.jpg]Afbeelding[/url] ]
Normaal doen ze me niks hoor ^_^
Als het goed is komt in nov weer de jaarlijkse PGB-lijst in de bus voor 2016. Kunnen we weer met bedragen puzzelen... Nee, het is geen vetpot op mijn rekening!
LindyH schreef:Ik denk niet dat stalen neuzen een optie zijn voor een manegeruiter als TS, dus die discussie kunnen we wel achterwege laten.
HorseyDude schreef:Had wel eerst schoenen met stalen neuzen bij een andere manege, maar die moest ik naderhand weer inleveren omdat die eigendom waren van die manege. Jammer dat ik ze niet mocht houden..
Als je nu al minder pijn hebt dan is het waarschijnlijk niet gebroken. HorseyDude schreef:Het is al flink wat minder geworden, blauw is ook weggetrokken door die hotcoldpack
purny schreef:Als je je pgb gaat gebruiken voor schoenen ben je illegaal bezig. Je pgb is alleen beschikbaar voor het inkopen van zorg. Je kan bijvoorbeeld wel telkens een bedrag apart leggen