Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Dat heb ik met beide handen aangegrepen. Na een jaar of zes heb ik ook een dekking van hem cadeau gekregen. Financieel heeft dit nooit problemen gegeven, Wat ik uitgeef aan het paard, doet hij met zijn hobby
7 jaar lang twee paarden gehad, nu nog eentje (veulen, nu ruin van 9 jaar oud). LisaDiesel schreef:Mijn vriend heeft vroeger paard gereden, maar heeft er echt niks meer mee. Als ik graag wil gaat hij nog wel eens met me mee, maar meneer is liever met zijn motoren bezig
daarnaast doet hij nu vrijheidsdressuur met mijn paard.
en mn merrie toch alleen maar loopt te etteren 
Birdieh83 schreef:LisaDiesel schreef:Mijn vriend heeft vroeger paard gereden, maar heeft er echt niks meer mee. Als ik graag wil gaat hij nog wel eens met me mee, maar meneer is liever met zijn motoren bezig
same here(hoewel mijn vriend niet heeft gereden...)
Ik ga lekker rijden met een lieve witte merrie en hij gaat met zijn motor een tour maken
Ideale deal!
zelf geeft hij er niks om maar zeurt nooit dat ik iedere dag (soms meerdere keren per dag) bij 'dat paard' zit
) en geld voor een paard. En we wonen hier zo mooi, dus zag steeds weer paarden om me heen. Vriendlief vond het eerst niets, moest eerst maar eens gaan verzorgen en dan zouden we verder praten. Zo gezegd, zo gedaan. Hij gaf direct aan dat hij in al die jaren (6 jaar), mij nog nooit zo ontspannen en blij had gezien, dus dat paard kwam er gauw
.
'Het' paard, noemt hij overigens wel bij naam en hij vraagt elke dag hoe het gaat. Ook neemt hij regelmatig wortels en appels mee tijdens het boodschappen doen
.
maar er bestaat geen liever paard en hij durfde hem te aaien en mee te gaan wandelen (op enige afstand van het paard).

Mijn vriend heeft er helemaal niets mee, en ook niets met de mensen op stal, niets met natuur....
Hij heeft er dan ook niet zoveel mee. Hij vindt het prima dat ik het leuk vind en een hobby voor mezelf heb, aangezien we ook heel veel hobbys en vrienden gemeen hebben, maar ik merk wel aan hem dat hij soms een beetje jaloers is op m'n bijrijdpaard. Ze staat op een doe-het-zelf-stal en daar gaat gewoon veel tijd in zitten en dat vindt hij niet altijd even leuk
Als er een voor mezelf komt wil ik dan ook op volpension staan, maar dat had ik al besloten voordat ik hem kende 
Devitootje schreef:P.S. Wel grappig dat ik hier vaker de hobby-combi vrouw-paard / man-motor zie langskomen.
Ligt wel in hetzelfde straatje
Hij gaat heel zelden mee naar mijn bijrijdpaardje