Toekomst (paarden)plannen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 18:26

Ik zit nu in mijn eindexamenjaar gymnasium en ik ga heel erg zeer waarschijnlijk naar het conservatorium. Mijn droom is operazangeres worden en daar ben ik hard voor aan het werk <3
Op het gebied van paarden komt er voorlopig nog geen eigen paard. Als ik later als succesvolle & gelukkige operazangeres in Italië woon dan wil ik heel graag een aantal paarden bij huis.

lycil8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-15 13:45

xApple schreef:
1,5 :D Een grote C pony en een Shetlander. De C pony rij ik op.
Heb inmiddels de paarden aan huis (jaja de grote paardenmeisjes droom :D) en het paard
van mijn vader loopt er ook nog bij. Over een tijdje wil ik er wel graag 1 bij. Ik had een veulen
op de planning maar mijn merrie kan niet drachtig worden dus dat veulen schuif ik even
een jaar op ivm de financiën :o

Wat grappig dat je vader een paard heeft, vaak is t toch de moeder hihi. Wil je dan in de toekomst een veulen kopen? Dat is toch altijd wel een soort ultieme droom hè, een veulen kopen en helemaal zelf zien opgroeien en opleiden...

@CastaMickey wat leuk :) hoe zijn daar de banen daar in ?Lijkt me ook wel heel moeilijk of niet. Maar goed dat je je droom achter na streeft! Wie niet waagt wie niet wint :)