Nieuwe aanwinst: van lelijk eendje naar prachtig paard!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

assileM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 06:39

Wohohoooow :wow:

Wát een verschil! Wat een goede poetsbeurt wel niet kan doen.
Dat gaat echt een nog mooier paard worden als hij helemaal uitgegroeid is!

Enneehh, laat ze maar lekker kletsen hier. Jij/jullie kennen het paard het beste.

OlympicOrry

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 06:59

Wat heb jij een leuke tinker gekocht! Héél mooi paardje, gaat vast nog mooier worden als ie wat ouder is. Veel plezier ermee gewenst!

benthevigox

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 07:21

Mooi beest
En dat naar een was/poets beurt..
Veel plezier ermee..

saphyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-15 08:04

pien_2010 schreef:
Mooi paard! Zullen jullie vast met zijn allen veel plezier aan gaan beleven.
Ga je hem later ook (laten) beleren voor de wagen?

Dat willen we misschien wel. Eerst maar even laten genieten. Tijd genoeg!

saphyra

Re: Nieuwe aanwinst: van lelijk eendje naar prachtig paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-15 08:07

Wat een super leuke en lieve reacties hier!! Dank jullie we!!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 08:08

Ik had een totale metamorfose verwacht, maar het is in ieder geval een leuke pony! Veel plezier ermee :)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 09:41

Is t tegenwoordig mode ofzo om tegenwoordig bij goed uitziende paarden, die wat vies zijn te zeggen dat ze er afschuwelijk uit zien??

Elk paard ziet er beter uit na een was/poets beurt.. :')

Wat betreft schoeisel van de kids bij een paard, daar is al genoeg over gezegd

xLauwterd01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 13:37

Wat kunnen mensen zeuren zeg, hier in het topic. Dat is haar eigen risico! Kunnen we niet een keer blij zijn voor ander? Ik heb er zo ontzettende hekel aan dat we alleen maar op ander mans fouten letten op Bokt.nl, en als je vervolgens zelf commentaar krijgt, boos wordt. Hou je negatieve commentaar voor je als je niks leuks kan zeggen. Deze meiden wilde hun aanwinst laten zien aan iedereen waar ze apetrots op zijn. Ik zeg: top gedaan meiden! Jullie gaan vast heel veel plezier krijgen met die Tinker, dat komt vast goed!

HorseEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 14:01

Woooooooooooow wat lekker ding heb jij gekocht zeg :~ :~ :~
Zou willen dat ik tijd en geld had voor een pony... :n
Ik wens jou iig heel veel plezier met deze mooie tinker. Hoop dat we nog veel van m gaan horen ;) .
Hoe heet ie trouwens?

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 15:18

Wat een leuke Tinker hebben jullie gekocht +:)+ en idd het wasbeurtje was geen overbodige luxe :') hihi.
Maar dan heb je ook wel eer van je werk he!? :):)
Wat gaan jullie met hem doen? Rijden of koets?
En idd die laatste foto is een mooie lijst waard!!! <3

StellaMay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 16:02

Van moddermonster naar sprookjespaard <3
Herkende hij zichzelf nog wel in de spiegel? :') Hele leuke foto's!
Kan me de vreugde en verrassing van de kleintjes erg goed voorstellen! En dan het glunder bekkie van je nichtje.
Ja, het kon fout gaan, maar om nou elke keer van het noodlot uit te gaan..
Ik heb ook lang zo gedacht, zag overal spoken, want als...ja maar...Maar dat kan heel vermoeiend worden. :o
Gewoon heerlijk genieten! En zo te zien gaat dat zeker lukken! *\o/*

saphyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-15 19:11

HorseEline schreef:
Woooooooooooow wat lekker ding heb jij gekocht zeg :~ :~ :~
Zou willen dat ik tijd en geld had voor een pony... :n
Ik wens jou iig heel veel plezier met deze mooie tinker. Hoop dat we nog veel van m gaan horen ;) .
Hoe heet ie trouwens?

Bedankt voor je leuke berichtje! Had eigenlijk een andere naam. Maar daar waren die kids niet echt blij mee.. nu heet hij ARIE. Lekker kort en duidelijk.
Laatst bijgewerkt door saphyra op 26-09-15 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt

saphyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-15 19:13

funnyhorses schreef:
Wat een leuke Tinker hebben jullie gekocht +:)+ en idd het wasbeurtje was geen overbodige luxe :') hihi.
Maar dan heb je ook wel eer van je werk he!? :):)
Wat gaan jullie met hem doen? Rijden of koets?
En idd die laatste foto is een mooie lijst waard!!! <3

Ohh.. Wij vonden dat we wel een schouderklopje hadden verdient na 3 uur wassen en ontklitten. Hihi. Het is de bedoeling om er lekker mee te rijden en er plezier van te hebben. Maar waarschijnlijk gaan we hem ook voor de kar beleren. Altijd leuk om een ritje met het gezin te maken. :)

saphyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-15 19:15

xLauwterd01 schreef:
Wat kunnen mensen zeuren zeg, hier in het topic. Dat is haar eigen risico! Kunnen we niet een keer blij zijn voor ander? Ik heb er zo ontzettende hekel aan dat we alleen maar op ander mans fouten letten op Bokt.nl, en als je vervolgens zelf commentaar krijgt, boos wordt. Hou je negatieve commentaar voor je als je niks leuks kan zeggen. Deze meiden wilde hun aanwinst laten zien aan iedereen waar ze apetrots op zijn. Ik zeg: top gedaan meiden! Jullie gaan vast heel veel plezier krijgen met die Tinker, dat komt vast goed!

Bedankt voor je hartverwarmende reactie. Super leuk. Dankjewel :*

Daniquebyoux

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 23:09

Wat een plaatje joh poeh <3

En lekker doorgaan met die kids hoor, misschien volgende keer iets beter vasthouden maarja. Ik deed het ook zo met mn jonkie en kon bij t inrijden eigenlijk zo opstappen en wegrijden. Hij was al zadel en mensmak, heerlijk :j
Plus leren ze gelijk met kinderen om te gaan, win-win situatie toch? :')

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 07:57

VivaByoux schreef:

En lekker doorgaan met die kids hoor, misschien volgende keer iets beter vasthouden maarja. Ik deed het ook zo met mn jonkie en kon bij t inrijden eigenlijk zo opstappen en wegrijden. Hij was al zadel en mensmak, heerlijk :j

Precies.

al die zeurkousen over "veiligheid" weten helemaal niet wat veiligheid daadwerkelijk is.

zoutvaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 08:09

Een mooie Tinker hoor en ook "vies" is ie mooit, dat zal zo te zien toch een geweldig familiepaardje worden zo braaf als die is. Veel plezier ermee heh.

Daniquebyoux

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 08:47

ikke schreef:
VivaByoux schreef:

Precies.

al die zeurkousen over "veiligheid" weten helemaal niet wat veiligheid daadwerkelijk is.

Nooit zeurkousen gezegd oeps. Ook niet mijn taak om daar verder iets over te zeggen als 17 jarige tegen iemand die ouder is dan mij. Kan der alleen de tip meegeven die bij mij heeft geholpen :j

Qwillion

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 09:01

Wat een gaaf dier. Wat is jullie doel met deze mooierd?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 10:06

VivaByoux schreef:
ikke schreef:
Precies.

Nooit zeurkousen gezegd oeps. Ook niet mijn taak om daar verder iets over te zeggen als 17 jarige tegen iemand die ouder is dan mij. Kan der alleen de tip meegeven die bij mij heeft geholpen :j

Was ook niet aan jou gericht maar algemeen bedoelt.

Het is aan degenen die erbij zijn om in te schatten of het kan of niet, niet aan de bokkertjes.
Het blijkt elke keer weer dat de meesten helemaal niet in staat blijken om in contexten te denken. Die zien wat en laten daar hun azijn op los, zonder verder na te denken.
Het zegt waarschijnlijk meer over hun eigen omstandigheden dan over daadwerkelijk inzicht.

TS doet er verstandig aan zich daar niet al te veel door te laten beïnvloeden want dat beest lijkt een stuk makker dan de meesten hier inschatten.

Melissamundo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 10:17

Jeeeezus wat is ie prachtig

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 10:32

xLauwterd01 schreef:

Niet alleen hier hoor . TS topic was gedeelt door Bokt op facebook en daar ging men gewoon verder.
ook iemand die hier al heb lopen zeiken ging daar ook nog ff verder..beetje triest.

Welshponyfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 10:41

Wauww wat een knappperd zeg! <3

xLauwterd01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 11:14

Cowgirl schreef:
xLauwterd01 schreef:

Niet alleen hier hoor . TS topic was gedeelt door Bokt op facebook en daar ging men gewoon verder.
ook iemand die hier al heb lopen zeiken ging daar ook nog ff verder..beetje triest.

Zag het ja! Wat een gezeik allemaal. Denken die meiden iets goeds te doen, worden ze de grond ingetrapt. Ben het daar niet mee eens. Zij hebben daadwerkelijk goed werk verricht en daar mogen zij echt heel trots op zijn!

saphyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-15 11:52

Inderdaad een beetje triest... Maarja.. Deze mensen blijf je houden. Wij zijn kei blij met onze Arie en weten echt wel waar we mee bezig zijn.. En zoals Ikke al zegt: het zegt waarschijnlijk meer over hun omstandigheden dan over daadwerkelijk inzicht!!!!

Top gezegd meid!! :)