Wát een verschil! Wat een goede poetsbeurt wel niet kan doen.
Dat gaat echt een nog mooier paard worden als hij helemaal uitgegroeid is!
Enneehh, laat ze maar lekker kletsen hier. Jij/jullie kennen het paard het beste.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hele leuke foto's!
HorseEline schreef:Woooooooooooow wat lekker ding heb jij gekocht zeg![]()
![]()
![]()
Zou willen dat ik tijd en geld had voor een pony...![]()
Ik wens jou iig heel veel plezier met deze mooie tinker. Hoop dat we nog veel van m gaan horen.
Hoe heet ie trouwens?
funnyhorses schreef:Wat een leuke Tinker hebben jullie gekochten idd het wasbeurtje was geen overbodige luxe
hihi.
Maar dan heb je ook wel eer van je werk he!?![]()
Wat gaan jullie met hem doen? Rijden of koets?
En idd die laatste foto is een mooie lijst waard!!!
xLauwterd01 schreef:Wat kunnen mensen zeuren zeg, hier in het topic. Dat is haar eigen risico! Kunnen we niet een keer blij zijn voor ander? Ik heb er zo ontzettende hekel aan dat we alleen maar op ander mans fouten letten op Bokt.nl, en als je vervolgens zelf commentaar krijgt, boos wordt. Hou je negatieve commentaar voor je als je niks leuks kan zeggen. Deze meiden wilde hun aanwinst laten zien aan iedereen waar ze apetrots op zijn. Ik zeg: top gedaan meiden! Jullie gaan vast heel veel plezier krijgen met die Tinker, dat komt vast goed!

VivaByoux schreef:Wat een plaatje joh poeh
En lekker doorgaan met die kids hoor, misschien volgende keer iets beter vasthouden maarja. Ik deed het ook zo met mn jonkie en kon bij t inrijden eigenlijk zo opstappen en wegrijden. Hij was al zadel en mensmak, heerlijk![]()
Plus leren ze gelijk met kinderen om te gaan, win-win situatie toch?
ikke schreef:VivaByoux schreef:Wat een plaatje joh poeh
En lekker doorgaan met die kids hoor, misschien volgende keer iets beter vasthouden maarja. Ik deed het ook zo met mn jonkie en kon bij t inrijden eigenlijk zo opstappen en wegrijden. Hij was al zadel en mensmak, heerlijk![]()
Plus leren ze gelijk met kinderen om te gaan, win-win situatie toch?
Precies.
al die zeurkousen over "veiligheid" weten helemaal niet wat veiligheid daadwerkelijk is.
VivaByoux schreef:ikke schreef:Precies.
al die zeurkousen over "veiligheid" weten helemaal niet wat veiligheid daadwerkelijk is.
Nooit zeurkousen gezegd oeps. Ook niet mijn taak om daar verder iets over te zeggen als 17 jarige tegen iemand die ouder is dan mij. Kan der alleen de tip meegeven die bij mij heeft geholpen

xLauwterd01 schreef:Wat kunnen mensen zeuren zeg, hier in het topic. Dat is haar eigen risico! Kunnen we niet een keer blij zijn voor ander? Ik heb er zo ontzettende hekel aan dat we alleen maar op ander mans fouten letten op Bokt.nl, en als je vervolgens zelf commentaar krijgt, boos wordt. Hou je negatieve commentaar voor je als je niks leuks kan zeggen. Deze meiden wilde hun aanwinst laten zien aan iedereen waar ze apetrots op zijn. Ik zeg: top gedaan meiden! Jullie gaan vast heel veel plezier krijgen met die Tinker, dat komt vast goed!
Cowgirl schreef:xLauwterd01 schreef:Wat kunnen mensen zeuren zeg, hier in het topic. Dat is haar eigen risico! Kunnen we niet een keer blij zijn voor ander? Ik heb er zo ontzettende hekel aan dat we alleen maar op ander mans fouten letten op Bokt.nl, en als je vervolgens zelf commentaar krijgt, boos wordt. Hou je negatieve commentaar voor je als je niks leuks kan zeggen. Deze meiden wilde hun aanwinst laten zien aan iedereen waar ze apetrots op zijn. Ik zeg: top gedaan meiden! Jullie gaan vast heel veel plezier krijgen met die Tinker, dat komt vast goed!
Niet alleen hier hoor . TS topic was gedeelt door Bokt op facebook en daar ging men gewoon verder.
ook iemand die hier al heb lopen zeiken ging daar ook nog ff verder..beetje triest.