Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Winterjas met 80 procent korting en een deken met 85 procent. Door al het shoppen niet veel van alle shows meegekregen maar wat ik gezien heb was leuk.
), maar naar mijn gevoel hanteerden veel standhouders precies dezelfde prijzen als altijd en dat is echt dom. Ik zag steeds weer mensen ter plekke de prijzen vergelijken met concurrerende webwinkels op hun Iphones en dan besloten ze dat ze het thuis wel bestelden. Geef 5-10% beurskorting en ze nemen het ter plekke mee, helemaal in dit digitale tijdperk. Ik denk dat je daar als evenement de winkels echt in mag/moet opvoeden, want de stands en kortingen die je daar kunt krijgen bepalen mee in hoe de bezoeker het evenement ervaart. Naar het Divoza tentenkamp waren ook nooit zoveel mensen gekomen als ze de normale prijzen hanteerden.
Ze is 12 en durfde daarna eigenlijk niet weer zo goed naar de WC.Nicolien schreef:Oh wat ik nog niet heb genoemd en ik me het meest aan ergerde; de tijden waarop clinics begonnen.
Sommige clinics begonnen gewoon eerder! Terwijl andere clinics uitliepen (aan het begin van de dag bij de fokkerijwereld met de pas-de-deux).
Uitloop zul je altijd iets houden, maar 10 minuten eerder beginnen dan aangegeven staat in het programmaboekje vind ik niet kunnen (Bit piste en KNHS hal). Daardoor behoorlijk vaak het begin gemist van clinics, soms zelfs aangekomen terwijl de clinic bijna was afgelopen. Best jammer als je dingen op je programma hebt staan die je graag wilt zien of halverwege de clinic binnen komt en belangrijke informatie hebt gemist en daardoor de context niet meer goed begrijpt.
Citaat:op Horse Event kon je vantevoren een planning in PDF maken, maar als je eindelijk je schema klaar had, bleek dat je deze helemaal niet kon opslaan maar alleen kon printen (in elk geval in Mozilla/Firefox). Dus als je geen printer hebt zoals ik, dan heb je dat dus allemaal voor niets gedaan...
. Gelukkig genoeg bewijs dat we allang binnen waren, maar vond het wel vreemd dat dit zo kon gebeuren.