Nou zeg, staan we zomaar in uitgelicht
Het grappige is, normaal ben ik wel redelijk goed in pony's laten staan. We gaan regelmatig naar een markt, gewoon om te kijken maar eigenlijk hebben we tot nu toe altijd vervoer stand-by gehad. Voor het geval dat, maar dan kwamen we zonder iets terug haha. En nu net als je geen vervoer hebt, koop je er 1
Maar hé, in de afgelopen 5 jaar heb ik maar drie keer een pony van de markt gehaald, netjes toch 
Wendy_Komen, inderdaad we hebben een tijd bij de demonstratie cirkel gestaan om te wachten tot we haar op de trailer konden zetten. Leuk dat je ons gezien hebt!
Iemand vroeg naar haar veulen, en of ze nu drachtig is. Veulen was volgens eerste week van mei geboren als ik het goed heb. Maar dat weet ik niet meer zeker hoor. Nu is Roza niet drachtig, zeker niet ze is zo hengstig als wat haha 
Ze is zo lief, ze begroet met zelfs al met een heel zacht hinnikje als ik bij de paddock aan kom lopen. Toen smolt ik wel even 
Met zoveel reacties vind ik het wel leuk deze foto nog even te laten zien. Voordeel is dat ik deze week vakantie heb, dus rustig kennis met haar kan maken. Ze kwam gezellig een kijkje bij me nemen toen ik in de wei ging zitten.