Na een lange tijd, is Lycke weer op bokt!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

EngeltjeS

Re: Na een lange tijd, is Lycke weer op bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 17:53

Meid, wat heb je super leuke foto's!!
Die eerste is echt pakkend!

Laat de rest maar lekker "typen", want jij weet (net als ik ;) ) dat jullie er echt gaan komen.
Wanneer je trots bent op iets, wat je samen met iemand (in dit geval je mooie pony) behaald, dan wil je dat graag delen. Groot gelijk!
Je hebt hele mooie foto's, en wat ik al zei: de eerste is onwijs sterk van jullie samen!!! <3

Het is onwijs jammer (en schandalig!) dat mensen het herhalen, waardoor de toon in ieder volgend bericht negatiever en negatiever wordt. Ik hoop dat mensen dit begrijpen.

Dus lieve mensen, die gereageerd hebben op het filmpje:
Verander de wereld, begin bij jezelf.
Opbouwende kritiek is leerzamer dan "herhaling van de herhaling van de herhaling" en de toon hoe iets gezegd wordt, is ook belangrijk..
(en wegklikken is sneller en makkelijker, dan reageren en jezelf rot ergeren ;) )

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 18:07

EngeltjeS schreef:
Meid, wat heb je super leuke foto's!!
Die eerste is echt pakkend!

Laat de rest maar lekker "typen", want jij weet (net als ik ;) ) dat jullie er echt gaan komen.
Wanneer je trots bent op iets, wat je samen met iemand (in dit geval je mooie pony) behaald, dan wil je dat graag delen. Groot gelijk!
Je hebt hele mooie foto's, en wat ik al zei: de eerste is onwijs sterk van jullie samen!!! <3

Het is onwijs jammer (en schandalig!) dat mensen het herhalen, waardoor de toon in ieder volgend bericht negatiever en negatiever wordt. Ik hoop dat mensen dit begrijpen.

Dus lieve mensen, die gereageerd hebben op het filmpje:
Verander de wereld, begin bij jezelf.
Opbouwende kritiek is leerzamer dan "herhaling van de herhaling van de herhaling" en de toon hoe iets gezegd wordt, is ook belangrijk..
(en wegklikken is sneller en makkelijker, dan reageren en jezelf rot ergeren ;) )

Mooi gezegt devica!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 18:15

Waarom is het moeilijk om opbouwende kritieken te geven? TS heeft helemaal niets aan afbrekende kritieken.
Iedereen kan zijn/ haar droom waarmaken met zijn/ haar paard. Met de juiste trainer en het willen leren van de ruiter kan je met je paard de mooiste momenten bereiken. Ook de TS met haar prachtige paard.
Gelukkig begrijpt EngeltjeS dat ook.
We komen verder door fouten te maken, die we leermomenten kunnen noemen.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 05:44

Stoer dat jij en Lycke weer de weg naar boven vinden.
haflingers hebben eigenwijs zijn uitgevonden. En ze kennen al je angsten haha
jullie komen er wel. Met goede begeleidingngaan jullie met sprongen vooruit, eerst weer vertrouwen in elkaar hebben

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 06:02

Je staat wel mooi uitgelicht! :D

Sanguine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 08:41

Zeepsop schreef:
Je staat wel mooi uitgelicht! :D

+1 !! _/-\o_

Onwijs gaaf dier heb je daar zeg! Leuk stel! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 09:41

Wat een leuke haflinger en die eerste foto is echt prachtig! :D

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 09:43

Daar hebben we Lycke! <3 Blijft een knappe Haf!

inge_aryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 10:44

Misschien helpt het om bij de borst voorlangs een halstertouw te doen die je dan samen met je teugels vasthoudt. Dan is het makkelijker om je handen stil te houden en heb je steun als er rare sprongen worden gemaakt.

Ilsevdhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 11:14

Awhh wat een knappe haf! Heerlijk dat ondeugende koppie ook hihi

JaJa36

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 11:26

:) :) Hallo, graag wil ik laten weten dat ik je bewonder. Omdat je doorgaat met Lycke, probeert er het beste van te maken terwijl Lycke me een hele eigenwijze dame lijkt, met een flinke gebruiksaanwijzing. Je ervoor blijft gaan om een relatie met haar op te bouwen inplaats van haar op te geven. Denk dat je een heleboel van haar kunt leren. Heb zelf ook zo'n moeilijk paard maar het is de moeite waard om je paardenkameraad te zien ontplooien. Blijf er ajb plezier in houden en probeer aan het wederzijdse vertrouwen te werken en hou het speels. Succes en heel veel plezier samen! <3

HaffieIngrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 13:54

Heej Emmy,
Fijn om te horen dat het weer de goede kant op gaat met jou en lycke. Jullie hebben weer heel wat overwonnen.
De mensen met commentaar zou je gewoon een keer uit moeten nodigen om te komen rijden, kan je vast lachen met lycke:)
Jullie zijn toppers, lekker door gaan!

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 14:15

Leuke foto's van lyckje! :D

Filmpje niet gezien, maar in het echt ziet het er prima uit. Tuurlijk gaat niet alles perfect, als er maar verbetering is en dat is er.

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 14:26

Hé, daar is Lycke weer :D Ze ziet er goed uit en die eerste foto vind ik echt super! Fijn dat het weer beter gaat met jullie. Jullie komen er wel :)

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 20:45

Daar heb je lycke weer eens! Fijn dat je er weer wat voor voelt om het rijden op te pakken.
Lycke is nou eenmaal een paard met veel vallen en opstaan, dat snap je pas als je haar een beetje kent. Je hebt een geweldig doorzettingsvermogen, en dat heb je zeker nodig met haar anders zou ze van de ene plek naar de andere verhuizen, ze is nou eenmaal niet geschikt voor iedereen. Maar aan die foto's te zien duidelijk wel voor jou!

Wel iets wat ik eerder zag en nog wil meegeven; niet te snel willen. Dat kan alleen maar tegen werken. Als je volgend jaar wil starten moet je het als droom zien en niet als wens ;) Als het je lukt is dat geweldig (waarvan ik denk dat het best kan, en dan zie ik natuurlijk wel graag foto's!) maar lukt het niet push het dan niet om een paar maanden later alsnog te starten.
Voor nu eerst maar weer eens lekker dat rijden oppakken, geen druk erachter zetten en vooral veel plezier maken!

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-15 12:42

inge_aryn schreef:
Misschien helpt het om bij de borst voorlangs een halstertouw te doen die je dan samen met je teugels vasthoudt. Dan is het makkelijker om je handen stil te houden en heb je steun als er rare sprongen worden gemaakt.

Dat doe ik de laatste tijd wel al steeds, helpt inderdaad :)

JaJa36 schreef:
:) :) Hallo, graag wil ik laten weten dat ik je bewonder. Omdat je doorgaat met Lycke, probeert er het beste van te maken terwijl Lycke me een hele eigenwijze dame lijkt, met een flinke gebruiksaanwijzing. Je ervoor blijft gaan om een relatie met haar op te bouwen inplaats van haar op te geven. Denk dat je een heleboel van haar kunt leren. Heb zelf ook zo'n moeilijk paard maar het is de moeite waard om je paardenkameraad te zien ontplooien. Blijf er ajb plezier in houden en probeer aan het wederzijdse vertrouwen te werken en hou het speels. Succes en heel veel plezier samen! <3

Dankjewel voor de lieve reactie! Ik heb n 3,5 jaar tijd al onwijs veel geleerd, en ben ook nog lang niet uitgeleerd. En samen komen we steeds weer kleine stapjes verder. En de kleine momenten dat het wel heel goed gaat geniet ik dan ook het meest van <3

HaffieIngrid schreef:
Heej Emmy,
Fijn om te horen dat het weer de goede kant op gaat met jou en lycke. Jullie hebben weer heel wat overwonnen.
De mensen met commentaar zou je gewoon een keer uit moeten nodigen om te komen rijden, kan je vast lachen met lycke:)
Jullie zijn toppers, lekker door gaan!

Hee Ingrid! Dankjewel! Haha, ja ik zou het bijna doen :P sommige mensen snappen niet hoe groot boefje dit wel niet is. Ik ben benieuwd hoe ver we samen gaan komen :)

anouk97x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 13:53

Netjes

cuteprincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 19:50

Wauw! Wat een super mooie foto's!
Heb het filmpje niet gezien, maar weet wel wat voor boef 't is hahaha.
Mooi dat 't weer wat beter gaat nu en hopen dat het nu de goede kant op blijft gaan!
Komt vast wel weer goed want jullie zijn echt super leuk samen :)