Moet ik hier nou boos om worden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MachoPablo

Re: Moet ik hier nou boos om worden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-15 16:31

En idd wat Lonneke & minikatje zeggen,
Ik ben vorige week Zaterdag op vreselijke manier tenval gekomen met me paard.. En waarom geen idee hij schrok en Glee uit. Daardoor ken ik Lichaamelijk weinig en veel last met knie en rug/schouder,.

en waar Hooi staat is Afgesloten, gaat alleen open als ik de Hooinetten ga vullen in de avond, en dan gaat er gelijk weer stroom op ontsnappen doen ze eingelijk alleen als ik bezig ben met hooi of 1 van de 2 paarden.

Om die 2 maak ik me nooit zorgen, Pablo heeft x vast gezeten in draad, en waar paniek die zat vast en wachten net zolang tot er hulp was en die wei was met goed schrikdraad en strak enzo, een gewoon perfecte wei hoe jullie willen zien, en in begin ook op me oude stal is die door sloot gegaan naar de overkant, en ook nog paar x over ijzer hek maar nu eingelijk neemt die de moeite niet eens meer te ontsnappen blijf achter een Touwtje staan, die kleine doet alleen als ik bezig ben..

Klopt zo rij ik eingelijk heel vaak 1 handpaard mee nemen, en 1 rijden soms loop die gewoon los mee ;)