Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jolliegirl schreef:Dit kan niet hoor ts....
Niets doen...
Dan ben je imo net zo slecht bezig..
Zo'n stalbaas moet je niet bij willen staan....en al zeker niet willeb betalen!
Sheldon schreef:Jolliegirl schreef:Dit kan niet hoor ts....
Niets doen...
Nou joliegirl, hier wordt ik nou verdrietig van. Ik vraag jullie me te helpen met ideeen, overwegingen. Ik ben goed aan het overwegen, wat welke actie oplevert en wat het slimst is vanuit mijn positie, ik heb inmiddels één keer een vette ruzie gehad omdat ik er wat van zei en dan zeg jij dat ik niets doe... Je moest je schamen.
Je zegt het allemaal heel lekker maar kom jij met goede raad of een idee? Hou je kwetsende repliek bij je alsjeblieft.
Sheldon schreef:Jolliegirl schreef:Dit kan niet hoor ts....
Niets doen...
Nou joliegirl, hier wordt ik nou verdrietig van. Ik vraag jullie me te helpen met ideeen, overwegingen. Ik ben goed aan het overwegen, wat welke actie oplevert en wat het slimst is vanuit mijn positie, ik heb inmiddels één keer een vette ruzie gehad omdat ik er wat van zei en dan zeg jij dat ik niets doe... Je moest je schamen.
Je zegt het allemaal heel lekker maar kom jij met goede raad of een idee? Hou je kwetsende repliek bij je alsjeblieft.
Jolliegirl schreef:Met zn allen weggaab lost de situatie voor de pony niet op...