Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pleiada schreef:Tegenwoordig doe ik dit ook steeds meer,wandelen of gewoon in de stal zitten oid..Vragen mensen jullie ook zo vaak of je niet op dat paard kan rijden?Zeg altijd maar jawel hoor en loop gewoon door
en wat ben ik blij dat ze alle 4 nu bij mij aan huis staan. Lekker zelf doen wat ik wil, knuffelen, tutten, wandelen en de langste verhalen vertellen die ik wil. Heb al maanden niet gereden door de verhuizing en reed ik daarvoor ook al amper maar geen commentaar meer van andere en gek aangekeken worden door stalgenoten die het raar vinden dat ik uren in de wei bij de paarden zit "dan kan je toch ook rijden? zonde van je tijd"
Mijn voorkeur is wel rijden/trainen. Ik ben niet echt iemand die van te lang tuttelen houd alhoewel als ik met andere vergelijk ben ik wel trager met poetsen en opzadelen
... Maar ik houd het geen uren vol haha paard ook niet dus we zijn een passende combie. Gewoon even een knuffel in de wei waardeer ze ook wel. Paarden in groepsverband zijn wel anders dan op stal, zijn niet zo afhankelijk van je en eerst vond ik dat wennen die omschakeling maar nu vind ik het heerlijk. Ze moet met haar weidegenoten 24 uur optrekken en met mij 1 tot 3 uurtjes per dag, dus vind belangrijk dat ze zich prettig voelt in de kudde
. En verder lekker wandelen en een beetje spelen in de paddock.
.