De raarste gewoontes van je paard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 11:33

Die van mij maakt ritsen open en doet ze weer dicht :D Als ik z'n hoofd poets legt ie die altijd met zijn oogjes dicht op m'n borst en voelt dan blijkbaar m'n rits en heeft iedere x weer zo'n Ohja! :)* momentje. Dan pakt ie heel zachtjes m'n rits om er vervolgens als een soort headbanger mee aan de slag te gaan =:) , waarbij m'n rits dus 20x open en dicht gedaan word. Ziet er heel grappig uit, al moet ik zeggen dat de eerste rits al gesneuveld is :=

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 11:45

Mijn shetlander die met haar hoofd heen en weer zwaait als ze iets doet wat niet mag.
Paard van mijn vader begint te geeuwen als het te lang duurt of ze iets doet wat niet mag.
Paard van stalgenootje die bij ons staat gaat na een snoepje letterlijk op haar eigen tong zuigen.
Mijn merrie die altijd moet mesten als ze pas op de poetsplaats staat... en hout knabbelt van de stal na haar eten... en als ze nog wat slobber aan haar neus heeft dan doet ze het afvegen aan een weipaal :D maar als het te lang duurt met haar eten maken dan durft ze in mijn billen knijpen dat het sneller moet _o-
Volbloed van vriendin van mijn papa begint te hoofdschudden als je met zadel aankomt.. al van toen we ze hebben.

MelissaV

Re: De raarste gewoontes van je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 11:49

Ritsen openmaken maar dat heb ik er meer zien doen ;)
Hij is helemaal verliefd op mijn mobiel, als die een beetje uit mijn broekzak steekt trekt hij hem uit mijn broekzak en houdt hem in zijn mond. Maar goed dat ik een oude mobiel heb en er een hoesje om heen zit :p
Als hij op de poetsplaats iets doet wat niet mag gaat hij ook meteen met zijn hoofd heel onschuldig in de hoek staan :p

Zijn gekste tik is dat hij op de poetsplaats altijd met zijn achterhoeven op het betonrandje moet staan.

Conclusie: mijn paard spoort niet

MelissaH1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 11:56

Die van mij moet echt alles in z'n mond hebben, kan de mestvork niet heel even in de kruiwagen laten liggen, want dan heeft ie 'm al vast :') Ook wanneer ik z'n hoofdstel in doe heeft ie binnen no time de teugels of de neusriem te pakken, dat vind ik dan weer iets minder leuk :P

Victory2504

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 18:56

Als mijn paard iets lekkers heeft gekregen doet hij altijd gek met zijn mond :D

alwayshorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 19:07

Mijn paard gaat altijd geeuwen als ik al aan kom lopen met het hoofdstel. En als het hoofdstel omzit en ik wil met haar naar de bak lopen gaat ze met haar hoofd schudden zodat haar lippen tegen elkaar komen en dat klapperd dan haha. Echt gek beest heb ik

miranda1967

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 19:48

ik lig in een deuk hier om jullie verhalen,kunnen jullie niet wat meer filmpjes plaatsen ???haha

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 19:54

Mijne pakt alles vast

Afbeelding

Afbeelding

En zijn aller raarste gewoonte :')
Dit doet hij als hij gegeten heeft:

PasAn33

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 19:56

Mijn schat heeft een heel grappige tik, tijdens het rijden schud ze met haar lip! Iedereen vind het echt raar maar ik ben het al gewoon.. Op iedere foto dus een.... schemerige lip!

nerina_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 20:01

Heb een pony gehad die met haar neus langs hout of steen schraapte. Er zat op een gegeven moment eelt op haar neus.

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-13 06:14

Tyrcanol schreef:
Mijne pakt alles vast

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Video ]

Hahha dat filmpje :')

WiPaLa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 06:30

De mijne plast als ze me smorgen ziet, en echt plassen met het nodige gekreun er bij haha. En als ik haar eten geef neemt ze zoveel mogelijk in haar mond doet ze haar hoofd heen en weer zodat elk mondhoekje toch zeker vol met brok zit om dan vervolgens als ze wil beginnen knabbelen bijna alles uit haar mond valt omdat er natuurlijk veel te veel inzit _O-

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 08:51

Mijn paard gaapt na het rijden. En hij staat te slapen als ik zadel en opstap.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 08:59

Die van mij tilt zijn rechter voorbeen op als hij moet plassen. Hij vindt het te veel spetteren. Gapen direct na het hoofdstel uitdoen is ook standaard (zelfs als je zonder neusriem gereden hebt).

emily2105

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 09:21

een paard die ik heb gereden deed altijd als je zijn hoofdstel aan wou doen meteen zijn mond open en ging happen naar het bit om hem zo snel mogelijk in te krijgen.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 10:22

Haha hilarisch dat filmpje van Tyrcanol. :))

* Als ik mijn paard ga wassen moet ze altijd even een paar slokjes uit de slang hebben.
* Als het weer tijd is om de hoeven te laten doen kan mijn merrie de hoefsmid nooit met rust laten. Continu snuffelen/kriebelen aan z'n rug, kont, etc. :+
* ik krab de hoeven altijd uit in vaste volgorde: begin linksvoor, achter, achter en dan rechtsvoor. Bij de eerste 3 moet ik altijd een paar keer vragen of ze haar voetjes optilt. De laatste geeft ze altijd zelf nog voordat ik kan vragen. :+ Echt iedere keer weer hetzelfde ritueel.

miranda1967

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 22:57

wat een heerlijke verhalen !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 23:00

op manege waar ik rijd staat een caravan in de wei
ja nu staan de paarden ook in het weitje er rond, maar die komen daar nooit aan
alleen als je iets gaat nemen of zo, staat 1 van de paardjes gewoon aan de deur (soms zelfs op het opstapje) te kijken wat je aan het doen bent

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 22:24

Tyrcanol schreef:
Mijne pakt alles vast

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Video ]

Haha dat filmpje
Mijn verzorgpaardje doet dat ook maar dan met tong in de mond haha

Hettieheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 22:35

Mijn verzorgpaard controleert de weidepaaltjes wel eens.. Ff tussen z'n lippen en dan heen en weer bewegen.. Even kijken of ze wel stevig staan.. Stroomdraad aan de bak vastpakken en even aantrekken.. E als je hem na het rijden met de tuinslang even af wil spuiten moet je er om denken dat ie de slang niet van je afpakt anders krijg je zelf een douche

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 22:36

keihard kreunen bij poepen en zodra je een snoepje voor hem houd en iets van hem vraagt, komt zijn 5e been eruit :')

Axel_Clauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 22:36

Heb erg gelachen om sommige reacties hihi, heerlijke paarden hebben julie!

snissje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 22:50

Als ik haar uit het land haal en ik heb haar als vastgeklikt en ze heeft geen zin om het land iit te gaan pakt ze het touw beey en trekt ze keijard zodat ik ong 3 meter omhoog word getrokken hahaha heel grappig gezicht. Maar op een gegeven moment net leuk meer voor je armen haha

playboysches

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 10:53

Mijn paard heeft de volgende rare gewoontes:
- ze kan echt niet lopend poepen
- ze checkt altijd of er stroom staat op het stroomdraad.
- als ik mijn uggs aan heb, wil ze mijn voeten opeten
- na het rollen blijft ze altijd even helemaal plat liggen. De eerste x dat ik het zag schrok ik me helemaal wild, ik dacht echt dat ze dood was. :=
- koeien zijn niet veilig bij haar, ze ziet ze als indringers en gaat er heel hard achteraan rennen. }:0 :Y)

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 11:32

Haha koeien achter na!