Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sas_88 schreef:Fijn dat je hem op een andere plek kan brengen en met de medicatie start! Ik duim voor je dat hij snel meer wil gaan eten.

Shirley schreef:Sas_88 schreef:Fijn dat je hem op een andere plek kan brengen en met de medicatie start! Ik duim voor je dat hij snel meer wil gaan eten.
Er wordt niet met medicatie gestart
Twijfel zelfs of dat ooit de bedoeling geweest is...
Heb gisterenmiddag wederom tevergeefs op een pb van TS gewacht, terwijl ze wel online was![]()
Ik trek me terug uit dit topic.
Sorry Othello
Shalimar schreef:Tssss, dit ga je toch niet menen... Krijgen de kritische bokkers hier dan toch gelijk? En ik hoopte nog wel zo van niet...
terpentijn schreef:Ik begrijp er niets meer van? Hoezo wordt er NIET met medicatie gestart? Of geeft TS haar opstuur-adres niet door zodat @Shirley de zakjes niet op kan sturen? Het is nota bene gratis!
Wat gaat er nu dan wél effectief gedaan worden aan de problemen met Othello?!? Want met alleen een gevoerde regendeken aanschaffen, TS, heb je de belangrijkste struikelblokken alsnog niet aangepakt....