Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
othelloster schreef:mijn moeder weet niet goed wat ze van alles moet vinden, ze heeft geen ervaring met de dieren, bekijkt ze liever op een afstandje, toch wilt ze zeker haar best doen en gunt ze hem het beste, ja dat is inderdaad een goed idee, toch maar weer eens aandringen, want hij moet het toch echt krijgen, verbaast mij niks als hij maagklachten heeft, veel te weinig ruwvoer, stress, luchtzuigen kan nooit goed uitpakken, maagverzuring is gewoon harstikke slecht, moet gewoon wat aan gedaan worden, morgen maar weer eens heen smsen naar de arts, om toch dat spul te Mogen geven
Thesserd schreef:

othelloster schreef:ik ben in het bod van Shirley in gegaan, daar hebben we het over via de prive berichten.
Hij gaat komende dagen om, voordat hij naar buiten mag is hij om gezet naar een andere plek, waar hij langzaam op rust kan komen en kan herstellen van zijn problemen, komende halfjaar rustig aandoen, zodat Othello eindelijk paard kan worden en juist op gewicht, fatsoenlijke wei met onbeperkt hooi met een maatje en een schuilstal, deken om en zo mag hij er bij lopen.
ik zet straks een foto van de weide erop,
Shalimar schreef:Waarom laat je je niet gewoon zonder overleg met je moeder die maagbeschermers opsturen van die bokker die dat hier aangeboden heeft. Misschien kun je haar zelf in termijnen afbetalen. En gewoon geven zonder dat je moeder het weet. Jij kent hem het best, je moeder niet. Gewoon doorpakken.
Shirley schreef:Shalimar schreef:Waarom laat je je niet gewoon zonder overleg met je moeder die maagbeschermers opsturen van die bokker die dat hier aangeboden heeft. Misschien kun je haar zelf in termijnen afbetalen. En gewoon geven zonder dat je moeder het weet. Jij kent hem het best, je moeder niet. Gewoon doorpakken.
Die gaan vandaag op de post.
En van afbetaling wil ik niks weten.
Die paar zakjes kan ik graag voor hem missen...
Zeker WEL vertellen dat je ze geeft om zo je moeder te overtuigen dat het helpt en hij ze echt nodig heeft.
Gaan we er tenminste vanuit DAT ze helpen!
Dat hopen we allemaal!