Showteam Epona & Showteam Avalon schitteren samen!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 16:54

cp112 schreef:
Ik bedoel dat t geen (volle) tinker is. En het daarom een vreemd beeld vindt in een tinker show team.

Ik weet heus hoe een dresuur getrainde tinker eruit ziet hoor :Y) rare opmerking

Je opmerking suggereert het tegendeel. Donn is een volle tinker, zoon van Maestro.
En wij accepteren hem ten volle omdat hij een volle tinker is.. Jammer dat dat steeds betwist wordt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 16:59

MirZam schreef:
cp112 schreef:
Ik bedoel dat t geen (volle) tinker is. En het daarom een vreemd beeld vindt in een tinker show team.

Ik weet heus hoe een dresuur getrainde tinker eruit ziet hoor :Y) rare opmerking

Je opmerking suggereert het tegendeel. Donn is een volle tinker, zoon van Maestro.
En wij accepteren hem ten volle omdat hij een volle tinker is.. Jammer dat dat steeds betwist wordt..

Wat hem dus een volle oom van mijn 100% tinker maakt

cp112

Re: Showteam Epona & Showteam Avalon schitteren samen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 17:02

Moeder ook bekend? Frappant, dan Is ie wel gruwelijk luxe.

Wat ik mij dan wel afvraag of hij daadwerkelijk ZZ (licht) dressuur loopt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 17:07

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 17:12

Ah Z dus. Denk al ik ken toch alle Tinkers die ZZ lopen of wordt ik kippig :Y)

mascha_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 17:30

Ik dacht ook al... ZZ??? En ik geef chantal gelijk.. Ik vind heb echt meer van een Spanjaard weg hebben... schijn bedriegt dus....

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 17:34

Arme donny wordt hij weer voor sportpony uitgemaakt! :D

Leuke foto's dames!

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 17:39

Ik kom me er ook eens even mee bemoeien.
Ik verzorg de moeder van Donny (en vader staat op dezelfde stal).

Zijn moeder heeft inderdaad vrij dunne benen.
Maar haar lijf is niet smal.
Haar borst is zelfs breder dan die van Maestro.

Hier een volle broer van Donny.
Op deze foto wel pas 2! Nu als 6 jarige is hij nog een stuk breder, maar daar heb ik nu zo gauw geen foto van.

Afbeelding

En ook dit is een volle broer van Donny.
http://www.ratsatalu.ee/hobused/takud

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 18:04

Netjes,

Maar ik heb het geloof ik al vaker gezegd: Zooooo veel haar.... Zorg er dan minstens voor dat je eigen haar netjes opgeknot is ipv een wilde lange staart wat alle kanten op vliegt. Dat maakt het beeld net wat netter

Blue_Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 18:26

Ziet er super leuk uit.
Mooie combinaties :j

ansje325

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 18:44

Bedankt iedereen voor alle complimenten en commentaren. Hier gaan we natuurlijk weer mee aan de slag.

Bedankt hiervoor.

Het belangrijkste is dat we een hele fijne show hebben gereden, veel plezier hebben gehad en trots zijn dat we in een korte tijd dit gefixt hebben.

plientjedres

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 18:53

Maar even voor de duidelijkheid, ik vind donn juist gaaf hoor!
Ik wou er geen discussie over maken :? Was gewoon benieuwd, ik dacht een beetje aan een welsh.
Hij heeft de zelfde luxe bouw als de mijne dus ik twijfel zeker niet dat het een tinker is.
Jammer dat er zo over doorgedraafd word ^)

freakish1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 19:31

plientjedres schreef:
Maar even voor de duidelijkheid, ik vind donn juist gaaf hoor!
Ik wou er geen discussie over maken :? Was gewoon benieuwd, ik dacht een beetje aan een welsh.
Hij heeft de zelfde luxe bouw als de mijne dus ik twijfel zeker niet dat het een tinker is.
Jammer dat er zo over doorgedraafd word ^)

Trek het je niet aan.
We zijn blij met jouw leuke reactie op Donn!

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 19:44

Jammer dat ik zelf niet mee kon, maar super te zien dat alles zo goed is verlopen.
Lijkt me zeker voor herhaling vatbaar om af en toe samen te werken indien nodig! :D

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 20:17

Als ik nou van allemaal een stukje manen mag hebben voor die van mij hoef ik niet meer jaloers te zijn op die prachtige manen <3 <3
Wat een geweldig mooie paardjes! en een hele leuke combinatie met z'n alle!

Alfi2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 20:30

Heb de middagshow met eigen ogen gezien. Petje af!
Hoewel als je kritisch gaat kijken er toch wel wat minpuntjes zijn.
Een heel opvallende was in mijn ogen het feit dat er 5 meiden met een shirt met lange mouwen reden en 1 met korte mouwen. Jammer vond ik dat, is in mijn ogen een slordigheidsfoutje.
En het viel me op dat een van de achterste paarden (paard nummer 5 of 6) (volgens mij de zwarte) vrijwel continue naar buitengesteld door de bochten ging, maar een leek let daar echt niet op hoor.
Maar nogmaals....petje af en ik doe het jullie niet na. Vond jullie show duidelijk hoger van kwaliteit en moeilijkheidsgraad dan de pas de deux ervoor. En wat ik erg leuk vond dat de kinderen na afloop mochten aaien. Super toch als je als penny een sprookjespaard mag aaien.

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 20:38

Oh wat lijkt me dat gaaf om zo'n show te mogen rijden!

scheffersxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-15 21:07

Alfi2010 schreef:
Een heel opvallende was in mijn ogen het feit dat er 5 meiden met een shirt met lange mouwen reden en 1 met korte mouwen. Jammer vond ik dat, is in mijn ogen een slordigheidsfoutje.
En het viel me op dat een van de achterste paarden (paard nummer 5 of 6) (volgens mij de zwarte) vrijwel continue naar buitengesteld door de bochten ging, maar een leek let daar echt niet op hoor.
Maar nogmaals....petje af en ik doe het jullie niet na. Vond jullie show duidelijk hoger van kwaliteit en moeilijkheidsgraad dan de pas de deux ervoor. En wat ik erg leuk vond dat de kinderen na afloop mochten aaien. Super toch als je als penny een sprookjespaard mag aaien.

Over de stelling kan kloppen. Het is heel hard rijden om haar recht te rijden en naar beneden te rijden. Doordat ze zo kort gebouwd is heeft ze heel veel moeite met stelling en buiging. We doen ons best en werken hier hard aan. Het zijn allemaal sterke tinkers die heel anders gereden worden dan een kwpn die makkelijk in de krul en buiging loopt ;)

scheffersxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-15 21:07

sauffi schreef:
Oh wat lijkt me dat gaaf om zo'n show te mogen rijden!

Dat is het zeker!!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 21:53

scheffersxx schreef:
Het zijn allemaal sterke tinkers die heel anders gereden worden dan een kwpn die makkelijk in de krul en buiging loopt ;)
Auch….. een hele verkeerde opmerking. Ten eerste kun je zelf ook bedenken dat KWPN'ers net zo goed "tegens" kunnen hebben in bouw en karakter en niet nageeflijk geboren worden.

Merendeel is afhankelijk van de capaciteiten van de ruiter om het "sterk maken" te voorkomen en ook in welke mate er dressuurmatig getraind wordt. Een buitenstelling om een paard niet naar binnen te laten vallen in de bochten, heeft niks te maken met een korte bouw, maar met een basis die niet goed genoeg bevestigd is.
In een meertal is het rijden al een stuk lastiger, omdat je op zoveel dingen moet letten, moet afstemmen en je paard zich laat leiden door andere dingen. En juist dan is het aller- allerbelangrijkste om de basis retegoed voor elkaar te hebben.

Ik heb er niet zo'n moeite mee dat er dergelijke foutjes in een proef zitten, omdat het lastig is om een groep op hetzelfde niveau te vinden die dit willen doen, een eind willen rijden voor de training enz. En merendeel van de mensen genieten gewoon van het totaalplaatje wat voorbij komt.
En dat ziet er zo vanaf de foto's prima uit en gelukkig ook allemaal gereden met een trensbit.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 22:11

Wat een leuke foto's, Donny valt inderdaad wel op tussen de andere Tinkers.
Zitten Demi en Naomi eigenlijk ook op bokt?

freakish1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 08:33

Alfi2010 schreef:

Ik moest de foto's er ff op terug kijken. :+

maar idd verhip korte mouwen! Het was mee eerder Nog niet opgevallen, en is idd een foutje.

Bedankt voor je oplettendheid _/-\o_ dit zal de volgende keer niet voorkomen.

Een Ook fijn om te lezen dat je ondanks wat verbeteringen wel enthousiast bent over de show. :D

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 00:19

Wat een prachtige Tinkers!