Aaaaaaach super cute!! Wat een leukie. En top dat jullie voor een shet hebben gekozen. Leuk voor de Kids en voor je haf. Veel plezier ermee
Ja het is echt een maatje voor ons allemaal. James heeft echt ontzettend veel aan hem. Ze zijn een heel leuk stel samen. Staan altijd bij elkaar. Lekker kroelen en gewoon leuk samen.
Ik heb hier het schrikdraad weggewerkt. Even vlug.
Ik heb zo'n hekel aan kind-pony foto's. Meestal omdat ik ze te gemaakt, te onecht vind.. ( of ouders die het duidelijk leuker vinden dan het kind, te roze, te weinig respect voor de pony enz enz enz)
Maar oohhhhhhhhh Wat zijn deze foto's GEWELDIG!!
Echt heel erg prachtig. Heel naturel, puur, echt... zo mooi!! De foto hierboven vind ik echt helemaal áf!!
Kortom: ben helemaal aan het genieten!
No_No
Geplaatst: 26-10-15 08:51
Hier wil je 1 foto uitkiezen???!
Misschien een hele grote met alle foto's er op Wat een prachtig stel zeg!! Genieten dit topic
Ludique96
Geplaatst: 26-10-15 09:24
Awhh wat een leuke foto's! Zo leuk samen. En een leuke pony.
Misschien is het leuk om van deze foto's een verjaardags kalender te laten maken
Punz
Geplaatst: 26-10-15 09:28
Citaat:
Misschien is het leuk om van deze foto's een verjaardags kalender te laten maken
Chasey
Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-15 09:29
Oh dat is ook een goed idee Silvia!
Punz, wauw wat leuk dat je deze foto's wél leuk vindt! De kinderen gaan ook heel relaxt met onze paarden om. Heel mooi om te zien. Vanmorgen voor het na school gaan hebben ze de paarden ook samen gevoerd met hun kleine hooi mandjes, echt leuk!
Inge_Zorro
Geplaatst: 26-10-15 09:33
Mooie foto's!!! Vind de laatste van David super! Hij kijkt echt heel cool En de eerste van Marloes is ook prachtig. Maar voor aan de muur zou ik voor nr 14 gaan. Superschattig hoe stoere David zn kleine zusje helpt!
soesita
Geplaatst: 26-10-15 09:43
Wat een prachtige foto's zijn dat! Daar zou ik ook een kalender van maken. Aartsmoeilijk om daar uit te kiezen. Ze zijn allemaal super mooi!
E_Nalanta
Geplaatst: 26-10-15 10:06
hahah mijn eerste reactie was ook, Horse en Hunk over 20 jaar! hahaha prachtig
Sellyxx
Geplaatst: 26-10-15 10:10
Wauw, eerste wat mij opviel, wat een mooie Shetlander dat mag ook gezegd worden denk ik zo. En je hebt uiteraard ook prachtige kinderen. Beiden bij elkaar mooi vastgelegd op de foto's!
Oh ja...ik heb nog een inimini barebackpadje, blauw met rode sterretjes, is dat misschien iets voor je? Het is wel de grens der groezeligheid overschreden door het lange liggen, maar niks dat een borstel en/ of wasbeurt zou kunnen verhelpen
Loontje_
Geplaatst: 26-10-15 10:55
Die ena-laatste! Die is echt zo uber cute Wat een lieve Shetlander zeg....