Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Snollygoster schreef:Ik denk dat wedstrijdkledij meer met traditie te maken heeft dan uiterlijk, en eerlijk gezegd vind ik het wel mooi zo
Freedom30 schreef:Mensen die te hard rijden met de trailer. Of hun paard 3 uur aan de bakrand neerzetten om in de kantine koffie te drinken. Of denken dat ze heel wat zijn.
En weet je wat ik stiekem ook wel een beetje irritant vind, die hele rijke meisjes die heeeeeele dure paarden kunnen kopen en 7 dagen van de week les krijgen van een top instructeur.. Maar dat is eigenlijk jaloezie.
Je weet het in ieder geval goed van jezelf
Snollygoster schreef:Ik denk dat wedstrijdkledij meer met traditie te maken heeft dan uiterlijk, en eerlijk gezegd vind ik het wel mooi zo
Mousmous schreef:elenaMM77 je wedstrijdbroek hoeft helemaal niet wit te zijn. Je mag ook een beige of gele rijbroek aan. Je hoeft ook helemaal geen plastron meer om. Je mag zelfs met schoenen en chaps rijden. En je jasje mag alle kleuren hebben als het maar een colbertmodel is. En de hogere dressuur heeft ook geen verplichting om een hoedje te dragen. Op elk nivo mag een cap gedragen worden.

Dankjulliewel!
Lielle schreef:waarom wil je dit allemaal weten?
Sanne1994_ schreef:Lielle schreef:waarom wil je dit allemaal weten?
Goede vraag! Ik ben voor school bezig met het ontwikkelen van een product/dienst.
Nu ben ik natuurlijk altijd blij als ik iets kan betrekken op de paardenwereld dus bij deze![]()
Deze reacties kan ik allemaal meenemen om een goed beeld te krijgen van de leefwereld/behoeftes van mijn doelgroep en wie weet komt er iets moois uit voort!![]()
Janine1990 schreef:Lol, iedereen gaat helemaal los op ergernissen aan personen. En jij zoekt eigenlijk heel wat anders![]()
Ik ga er even goed over nadenken, hopelijk kan ik je nog aan een idee helpen.
Live and let live is niet bepaald van toepassing
hoogendroog schreef:Dat zo veel mensen nog van die hengstenkettingen gebruiken (zie de een na de ander op foto's van die fotoshoots). Het KWPN wil die dingen al tijden niet meer in de keuringsring zien, maar da's op Bokt nog niet helemaal doorgedrongen, geloof ik.