Wat als geld geen rol speelt?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 11:54

Een 20x60 binnenbaan
Een grote paddock die goed droog blijft
Een leuk vrachtwagentje voor b-rijbewijs
Nieuwe leren laarzen
En natuurlijk heel veel leuke dekjes, peesbeschermers etc! *\o/*

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 11:55

Als geld geen rol speelt had ik een huis vol kleren, het huis dient dan als grote kast :))
Inclusief accessoires en schoenen <<)
Laatst bijgewerkt door Cioccolato op 01-10-15 11:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 11:55

galopje2000 schreef:
Zit je klaar? Een hele waslijst :o

-Een mooi stallengebouw met ruime stallen en was/zadelplaats met solarium, ruime zadelkamer voor de paarden
-ruime rijbak van 20*60 met stevige omheining
-een groot stuk goed onderhouden land waar de paarden de hele dag op zouden kunnen lopen
- vrachtwagen voor de paarden
- custom made dressuurzadel en hoofdstel
-custom made springzadel en hoofdstel
-samshield cap
-op maat gemaakte wedstrijdjasjes, 1 zwarte met blauwe details en 1 lichtblauwe voor de afwisseling
- de Niro rijlaarzen
-en heeel veel dekjes, setjes enz. Voor de trainingen

Maar ik ben ook heel tevreden en gelukkig met wat ik nu heb hoor :+ :')

Wij begrijpen elkaar :j Ik wil er dan ook nog iemand bij die helpt met 't onderhoud.:D

liekensancho

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 12:01

Dan zo'n soort american dream idee... Een ranch, alles gelijkvloers ( ivm reuma ;-) ) waar ik op een stoel op de veranda over de weides kan kijken ( zo ver het oog rijkt).. een zwemmeertje erin, weiden vol met kruiden. Grote loopstallen, alles verhard rondom en uitloop naar de weides... witte hekken rond <3 en vooral veel rust, geen verkeer, mooie uitrijmogelijkheden zonder verkeer. Een john Deere Gator waar ik mee door de hectares land naar de paarden tuf om ze ergens in de kilometers te vinden ;-)... tja... dream on..
Een grote werkplaats om oude rijtuigen te herstellen :-). Een kleine smederij, verwarmde tuigen ruimte, stofvrije zadelkamer :-) en iemand die dat stofvrij houdt kunnen inhuren hahaahaah.
Zo'n open rijhal die 'winddicht' kan worden gemaakt. Een longeercirkel, heeeeel grote stapmolen zodat ze niet op kleine volte lopen ;-).

Goede menwagen, mooi degelijk handgemaakt tuig en hoofdstellen, op maat gemaakte westernzadels... tja.. tuurlijk... ga maar door...

( en ik zou wat paardjes opvangen die mishandeld zijn/ slecht verzorgd/ oud....)
Laatst bijgewerkt door liekensancho op 01-10-15 12:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 12:05

ohhh, vanavond 1 oktober trekking, 30 jaar lang 10.000 EURO per maand bijgeschreven op je bankrekening, what the F... :) :) :)

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 12:06

Als geld echt geen issue zou zijn dan ga ik voor een huis met een stuk land erbij, paarden aan huis, rijbak, paddock paradise etc. Zou dan ook een fijn springgefokt paard kopen, mijn eigen paard is een paar maanden geleden ingeslapen..
Verder natuurlijk een goed passend zadel (vzh en spring), hindernismateriaal en uiteraard een trailercombinatie of vrachtwagentje. Verder hecht ik weinig waarde aan spullen, als mijn paarden maar goed staan :j.

jokari

Re: Wat als geld geen rol speelt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 12:11

vooral stoppen met werken zodat ik zelf voor het onderhoud kan instaan. :D Mijn pony's staan op zich goed waar ze staan, maar ik verlies teveel tijd met het onderhoud, naast mijn fulltime job, om ook nog veel met hen bezig te kunnen zijn. En dat steekt wel.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 12:13

In dat geval zitten we prima, we wonen beide op een prive propertie van $30 miljoen, klein nadeeltje is dat het niet van mij is maargoed gaat om het idee he :')

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 12:14

wel ja, maak een mens jaloers. :D

kitsunemimi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 12:22

O man klinkt allemaal zo heerlijk.
Ik zou nooit meer werken,
een grote boerderij met land in de buurt van een gigantisch bos
Met weiland
Rijbak
Binnebak
Solarium
Paddocks
Prachtig tuig
Setjes
alles erop en eraan met een prachtig paard in de stal
En
Schaapjes
Kipjes
Konijntjes

Wat een droom :9

Deoiridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 12:24

Dani_ schreef:
Een paddock paradise aan huis met heuvels en een zwemvijver. <3

En een goede buitenbak. <3

Ik denk ook zoiets ja! :D Dan echt heel groot.

Foreverkliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 13:28

Alle weilanden aangrenzend aan mijn eigen weiland kopen en er een paddock paradise met zwemvijvers, heuvels en een stuk bos van maken. Moet hiervoor wel de complete gemeenteraad omkopen maar ja als geld echt geen issue is.....
Verder een solarium, e rijbewijs en een trailer.
Dat was het eigenlijk wel

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 13:37

Eigen plekje met pensionstal aan huis en groot stuk land.
Trailer met ingebouwd zadelhok (of kleine vrachtwagen). Moet nu alles kwijt in de auto en als ik mijn vaders auto mee heb is dat altijd passen en meten in de kofferbak _O-

Op termijn nog nieuw zadels/hoofdstel. Maar als geld toch geen rol speelt komen er wel meerdere paarden _O-

BootsScoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 13:39

Ik zou het niet weten..... :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 13:45

Ik zou hem op dezelfde plek laten staan want het is een superfijne plek. Wel zou ik dan een dressuurzadel op maat laten maken en dan gelijk ook maar een springzadel met mooie bijpassende spullen. Ik zou zelf denk ik veel soorten rijlaarzen hebben dan en een startkaart aanvragen en mijn E-rijbewijs gaan halen en een auto die een trailer kan trekken aanschaffen in plaats van mijn C1'tje. Zoiets. :D

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 13:51

Vanmorgen zou ik hebben gezegd; een plekje aan huis met alles wat mijn paard dr hartje begeerd, grote wei, veel vriendjes en een mooie inloopstal.

Nu zou ik zeggen; genoeg geld om de behandeling voor haar spat die wordt voorgeschreven te kunnen betalen.. :(

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 13:52

Oke...even lekker fantaseren :+
Mij lijkt het gaaf om een eigen kleinschalige Endurance/TREC stal te kunnen hebben. Endurance en trec vind ik namenlijk de leukste tak van sport. Met daarnbij een kleinschalige fokkerij, zodat we zelf onze paarden fokken. :) Met een groot stuk grond eromheen zodat we genoeg weides hebben en ruimte voor stallen/bakken/paddocks etc...De stal staat ergens in het buitenland in de bergen met veel bos eromheen. (iets als Nieuw-Zeeland <3 ).
Niet erg realischtisch, maar ach :+
Laatst bijgewerkt door Athelas op 01-10-15 13:55, in het totaal 1 keer bewerkt

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 13:53

Tsja boerderijtje met paddock paradise ergens in de buurt van Amsterdam. Groot genoeg dat ik nog een leuke groep pension paardjes ook een fijn thuis kan bieden in die omgeving.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 13:53

_sharonnn schreef:
Vanmorgen zou ik hebben gezegd; een plekje aan huis met alles wat mijn paard dr hartje begeerd, grote wei, veel vriendjes en een mooie inloopstal.

Nu zou ik zeggen; genoeg geld om de behandeling voor haar spat die wordt voorgeschreven te kunnen betalen.. :(

:(:) :(:)

Bah wat naar.. Sterkte!

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 14:00

Heerlijk om over te dromen toch!

Ik zou mijn weiland zo laten draineren dat mijn paarden er 365 dagen per jaar op kunnen! Met erin een vlak stuk van 40 x 80 om dressuur te oefenen en vaardigheid uit te zetten. Voor mijn merrie een op maat gemaakt van der wiel tuig <3 Een solarium staat hoog op de verlanglijst. Mijn andere merrie zou ik ergens in training zetten voor een maand of wat. Mijn buitenbak verbeteren dat ik er echt altijd in kan mennen.
Aan mijn huis zou ik een serre willen maken, allemaal nieuwe kozijnen, het dak laten nakijken en mooie dakpannen erop. Ik zou de tuin opnieuw laten aanleggen (dat kost echt zoooo veel geld).

Verder heb ik vrij weinig wensen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 14:09

Die van mij mag met "actief pensioen" en een veulentje krijgen. Af en toe nog wat werken om los in haar lichaam te blijven en verder redt ze zich wel.

En omdat te realiseren zou ik een huis kopen met een flink stuk grond waar ik een paddock paradise wil realiseren maar met flink veel grasland. Ze mag gewoon zo veel op het gras als ze zelf wil. En ik zou graag een rijbaan met Agterberg bodem willen zodat we veilig kunnen werken. En daarnaast koop ik er een paar vriendjes bij.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 14:20

oehhhh hier heb ik al zoooovaaak over nagedacht:

1. een aantal goede reiners. 2 derby leeftijd voor mijzelf, 2 futurity leeftijd voor mijzelf, en dan nog minimaal 1 futurit en 1 derby voor trainer
2. vrachtwagen rijbewijs halen
3. grote vrachtwagen met vooral hele grote living.
4. paarden gewoon in goed pension met minimaal 35x70 reining bak (waar ik nu sta is prima :-) ) ik wil ze niet aan huis.
5. alle grote internationale shows afgaan in europa. waar ik zin in heb dan.
6. misschien chauffeur voor de vrachtwagen haha (geen zin om 16 uur naar italie ofzo zelf achter het stuur te zitten)
7. collectie Tom Balding bitten
8. nog wat Bob's showzadels erbij
9. aantal hele mooie showhoofdstellen erbij
10. aantal custom made showtops en nog custom made showchaps in zwart erbij (heb ze al in bruin)
11. nog een paar hoeden van Phil erbij

en als ik echt veel geld heb zou ik ook een echter halterkanon kopen (zo'n echt halter varken haha) die dan wel fulltime bij trainer is en een heel goed pleasure paard, ook full time bij trainer, en alleen af en toe als ik zin heb eens showen op grote shows.

dat zijn wel zo'n beetje de grote dingen :p

Sara_4027

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 14:30

Ja dit zou ik wel willen

- Een paard (merrie :p)
-Opmaat gemaakte laarzen zelf ontworpen
-opmaat gemaakt zadel
-Een pensionstal kopen aan het bos met veel weilanden en 3 grote bakken
en elke elke stal is heel ruim en heeft een uitloop (dat ze zelf kunnen bedenken of ze binnen of buiten staan
- En een eigen paardenvrachtwagentje
-kep cap
-De hele collectie eskadron en anky
-alle likstenen
- super mooi wedstrijdjasje
-Elke soort borstel die er bestaat

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 14:39

Ten eerste zou ik het grootste bed met het meest luxe beddengoed aanschaffen wat er te vinden valt.
Dan zou ik mijn vrachtwagenrijbewijs halen en een 4 paards vrachtwagen aanschaffen. Als boodschappenautotje neem ik dan een witte Range Rover.
Daarnaast wil ik een Grandpix leermeester en 2 jonge getalenteerde paarden.
Mijn e-pony zou ik dan niet verkopen want toch geld zat om hem aan te houden.
'S ochtends met mijn paarden aan de slag gaan.
Ik zou wel op pension laten staan, want na paarden jaren bij huis te hebben gehad ben ik daar wel klaar mee. De middagen zou ik besteden aan een eigen onderneming (waarschijnlijk een nieuw volledig op wetenschap gebaseerd paardenvoermerk) Elke avond lekker uitgebreid koken voor mijn vriend. Paar keer per jaar heerlijk op vakantie naar verre en bijzondere plekken. Oja een grote bruiloft geven. Geld geven aan mijn ouders en zussen. Oja en een zoveel rijlaarzen en broeken kopen dat ik niet elke dag het zelfde aanhoef. Veel uit huis lunchen en eten. Lekker genieten van goed eten en drinken.

Galathil

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 14:47

Wel, in eerste instantie een paard :') , 2 is nog beter :j
Dit <3 :http://horses24.be/2015/09/24/prachtige-villa-te-koop-met-rijbaan-naast-zwembad-en-schitterende-paardenstallen/

Alle spullen die ik nodig heb zou ik ook de duurste en mooiste kopen :') , misschien nog meerdere paren voor verschillende doeleinden :))
Oftewel, als ik onneindig geld uittegeven had zou ik het wel weten te gebruiken haha, ik wil zoveel!