Een grote paddock die goed droog blijft
Een leuk vrachtwagentje voor b-rijbewijs
Nieuwe leren laarzen
En natuurlijk heel veel leuke dekjes, peesbeschermers etc!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
galopje2000 schreef:Zit je klaar? Een hele waslijst![]()
-Een mooi stallengebouw met ruime stallen en was/zadelplaats met solarium, ruime zadelkamer voor de paarden
-ruime rijbak van 20*60 met stevige omheining
-een groot stuk goed onderhouden land waar de paarden de hele dag op zouden kunnen lopen
- vrachtwagen voor de paarden
- custom made dressuurzadel en hoofdstel
-custom made springzadel en hoofdstel
-samshield cap
-op maat gemaakte wedstrijdjasjes, 1 zwarte met blauwe details en 1 lichtblauwe voor de afwisseling
- de Niro rijlaarzen
-en heeel veel dekjes, setjes enz. Voor de trainingen
Maar ik ben ook heel tevreden en gelukkig met wat ik nu heb hoor![]()
Ik wil er dan ook nog iemand bij die helpt met 't onderhoud.
) waar ik op een stoel op de veranda over de weides kan kijken ( zo ver het oog rijkt).. een zwemmeertje erin, weiden vol met kruiden. Grote loopstallen, alles verhard rondom en uitloop naar de weides... witte hekken rond
en vooral veel rust, geen verkeer, mooie uitrijmogelijkheden zonder verkeer. Een john Deere Gator waar ik mee door de hectares land naar de paarden tuf om ze ergens in de kilometers te vinden
... tja... dream on..
. Een kleine smederij, verwarmde tuigen ruimte, stofvrije zadelkamer
en iemand die dat stofvrij houdt kunnen inhuren hahaahaah.
.
.
Mijn pony's staan op zich goed waar ze staan, maar ik verlies teveel tijd met het onderhoud, naast mijn fulltime job, om ook nog veel met hen bezig te kunnen zijn. En dat steekt wel.

Met een groot stuk grond eromheen zodat we genoeg weides hebben en ruimte voor stallen/bakken/paddocks etc...De stal staat ergens in het buitenland in de bergen met veel bos eromheen. (iets als Nieuw-Zeeland
).
Een solarium staat hoog op de verlanglijst. Mijn andere merrie zou ik ergens in training zetten voor een maand of wat. Mijn buitenbak verbeteren dat ik er echt altijd in kan mennen.
) ik wil ze niet aan huis.
, 2 is nog beter
:http://horses24.be/2015/09/24/prachtige-villa-te-koop-met-rijbaan-naast-zwembad-en-schitterende-paardenstallen/
, misschien nog meerdere paren voor verschillende doeleinden