Femkev2001 schreef:Ragdollcat schreef:Als je ze onder controle hebt en ze de leiding geven kan dan wel ja, maar meestal kunnen beginners dat nog niet. Heb het vaak zat fout zien gaan.
klopt, heb ik ook gezien ja. Heb ik zelf ook meegemaakt. toen zat ik pas een jaartje op paardrijden en had ik nog geen zelfvertrouwen... tja dat ging natuurlijk mis. Zo onderhand zit ik al meer dan zes jaar op paardrijden, en rijd nu drie keer in de week.
ik ken juist heel verschillende koudbloeden.
haflinger zijn familie van elkaar 1 durf ik iedereen wel op weg te laten rijden die zou geen vlieg kwaad doen de andere daar in tegen zou ik niet zomaar iemand op durfen te zetten.
denk dat ze niet gelijk zich aan een ras moet vast klemmen want ook zijn er arabieren die heel kalm zijn en zijn er haflingers die pittig of moeilijk zijn.
Succes!!
balen natuurlijk want het is mijn lievelingspony... Maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik erachter kwam dat een E-pony nog wel te doen is mits het niet een hele smalle pony is. Paard zal altijd beter zijn want daar kan ik eigenlijk niet meer onderuit groeien. Toch daarom nog een vraag: ik denk dat ik 1.80 ga worden, kan je dan nou nog goed op een E-pony rijden of kun je op dit moment beter meteen een paard aanschaffen?