Risky Jokers horse event 2015

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:49

Wat betreft het fotograferen: heel mooi gedaan +:)+
De foto's voor de banner *klik* en *klik* vind ik qua kleur heel sfeervol. Alleen ontzettend jammer dat de paarden net die uitdrukking hebben maar daar kun jij niks aan doen.
De 'billenfoto' is mijn favoriet :D was een hele mooie reclamefoto voor dat team geweest als hun naam op de vlag niet in spiegelbeeld stond.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:50

butengeweun schreef:
hopelijk werkt de link, de paarden willen graag en gaan zelfs stuurloos braaf het rondje

https://www.youtube.com/watch?v=TrznjAmkNNA

Tuurlijk gaat ie, als je kijkt zie je dat ie constant in zijn liezen wordt geschopt

nenahdm

Re: Risky Jokers horse event 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-15 20:59

Op 1, 6, 9 en de laatste hebben ze wel een bange uitdrukking ja. Maar das lang niet alle foto's he mensen.. en de paarden van het trickteam zélf stralen alleen maar rust uit imo. Maar ja die zijn ook alles gewoon hé.
Goed.. schrok me te pletter, twee pagina's, dacht, dit kan niet anders zijn dan commentaar en jahoor :+

En bedankt voor de complimenten!
Had ook graag aanwezig geweest op Llyda stables maar had het te druk :+

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-15 21:04

MissYvette4u schreef:
Wat betreft het fotograferen: heel mooi gedaan +:)+
De foto's voor de banner *klik* en *klik* vind ik qua kleur heel sfeervol. Alleen ontzettend jammer dat de paarden net die uitdrukking hebben maar daar kun jij niks aan doen.
De 'billenfoto' is mijn favoriet :D was een hele mooie reclamefoto voor dat team geweest als hun naam op de vlag niet in spiegelbeeld stond.

Haha daar ben ik het met je eens! inderdaad jammer dat het in spiegelbeeld is.. maar kan ik helaas niet veel aan doen natuurlijk :') volgende keer wat meer inzicht..
Als ze nog eens gezamelijk gaan trainen gaan ze mij iets laten weten en dan mag ik foto's komen nemen :):) zodat ik eens echt mijn ding kan doen en ook in de piste mag staan! daar komen wellicht betere platen uit en dan ook van de trickshow want nu stond ik ook aan de verkeerde kant eigenlijk, heb er ook geen foto's van gepost!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 17:40

Toffe fotos!

De rest.... Ene oog in..... Andere oog uit! :j

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 15:03

Akties foto's zijn altijd gaaf.

Maar de vos met ruitshirt ruiter....heel naar plaatje, kijk eens naar de optoming en bitgebruik...daar zou ik dus persoonlijk nooit foto's van schieten als mooi plaatje presenteren...