Dit is wel het jaar van mijn knappe bonte contendro

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

djinnie

Re: Dit is wel het jaar van mijn knappe bonte contendro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 17:53

Serieus, S_en_Z, heb je nu de berichten van de TS door lopen spitten, om te zien hoe en of zij wel op anderen reageert? :+ Dat is toch ook wel een, eh, tikje apart...

En jemig. De TS vindt het jammer dat er niemand reageert. Dat mag toch? Moet ze daar nu direct voor aan de schandpaal genageld worden? Ze noemt niemand persoonlijk, maar het lijkt wel of enkelen zich aangesproken voelen.

@TS: bijzonder getekend paard. En een echt springkanon. Leuk! Lekker genieten van je paard en van het springen, want dat is wel aan jullie besteed!

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 17:55

leuk paard

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 18:00

Ben je snel doorheen hoor :+ bij mij zijn t heel wat meer berichten _O-

En ja, ik kijk bij veel bokkers wel vaker bij hun laatste berichten :') normaal meestal bij interessante bokkers overigens. (Ook profielen bekijk ik vaak :) )

Daar is de optie voor. Ik vroeg me af of zij wel reageerde dan. Het antwoord was "nee".

Mag best zeggen dat ik t hypocriet vind te verwachten dat je dan vele oooh's en aaaah's krijgt.

Blijft immers een openbaar forum. Ik baal ook wel eens als mn topics niet storm lopen maar om dan zo'n raar bericht neer te zetten.

Als je je verveelt (zoals ze in dr eerste zin van t topic zegt) kun je best beter je woorden kiezen ipv "wat triest zeg" :)

Zeg dan "goh wat jammer dat er zo weinig reacties zijn" oid.

Ben absoluut geen reller, kijk maar door mijn berichten :P

roosjuh17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-15 19:09

Klopt s_en_z , het is ook ontzettend hypocriet van me.
Ik ben de afgelopen tijd heel weinig online geweest , amper gepost en weinig de topics door gelezen.
We hebben voor mijn oma moeten zorgen en dat was behoorlijk tijd rovend.
Dus klopt ik deed alleen wat nodig was op het forum.
Ze is een tijdje geleden overleden dus nu is er meer tijd.

Ik had eindelijk terug tijd om me lekker ontspannen neer te zetten achter mijn laptopje en eens mijn foto's door te spitten om een topic te maken.
Mijn topics zijn nooit bijzonder populair geweest, op enkele na. Maar ik was gewoon teleur gesteld dat de dag erna nog steeds niemand iets had achter gelaten.

Ik denk dat ik wel genoeg heb uitgelegd dat mijn reactie dom was, en ik snap niet waarom er steeds op gehamerd word ( blijft) .
Probeer mijn schade in te halen.

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 19:30

roosjuh17 schreef:
Klopt s_en_z , het is ook ontzettend hypocriet van me.
Ik ben de afgelopen tijd heel weinig online geweest , amper gepost en weinig de topics door gelezen.
We hebben voor mijn oma moeten zorgen en dat was behoorlijk tijd rovend.
Dus klopt ik deed alleen wat nodig was op het forum.
Ze is een tijdje geleden overleden dus nu is er meer tijd.

Ik had eindelijk terug tijd om me lekker ontspannen neer te zetten achter mijn laptopje en eens mijn foto's door te spitten om een topic te maken.
Mijn topics zijn nooit bijzonder populair geweest, op enkele na. Maar ik was gewoon teleur gesteld dat de dag erna nog steeds niemand iets had achter gelaten.

Ik denk dat ik wel genoeg heb uitgelegd dat mijn reactie dom was, en ik snap niet waarom er steeds op gehamerd word ( blijft) .
Probeer mijn schade in te halen.

Nou ja, het moet niet veel gekker worden??
Moet je je tegenwoordig al verontschuldigen dat je niet veel reageert op topics??
Ik kan me best voorstellen dat mensen het leuk vinden om een reactie op hun topic te krijgen.
Natuurlijk en dat ís toch stiekem de hoop van ons allemaal als je een topic opent anders opent niemand een topic.

Vrágen om reacties is natuurlijk vragen om overgeslagen te worden, dat leer je als kind al.
Maar verder.......

roosjuh17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-15 19:36

Raafsmits, ben ik mee eens. Maar ik was al over geslagen :) anders had ik niet gepost.

janneke_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 19:37

Knap paard :)

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 19:41

Ik vind het een heel leuke merrie en wat goed dat je haar zo lekker veel tijd gunt voor alles!

Tafelpoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 19:43

Wat een leuke merrie!

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 19:45

Hihi...ts, je hebt je nu wel genoeg verontschuldigd....misschien even een edit op je tweede bericht loslaten dat je het gewoon jammer vond. Triest is vaak voor veel mensen een sterk negatief woord...als je er even achter zet dat je gewoon heel graag een reactie had verwacht, komt het vast goed....eeeen het heeft wel geholpen, want er wordt nu wel gereageerd :) :)

Ik vind je springfoto's erg leuk en wat ik ook best cool vind is dat je verschil ziet tussen je eerste rijfoto's en de foto's nadat je haar die maanden had laten staan. Vooruitgang, toppie. Je hebt een leuke merrie...veel plezier met haar. Jullie zijn een leuk stel.

Over het bitloos, daar vroeg je nog om eventuele aanwijzingen...ik snap wel dat je merrie wat lastig doet met bit. Je hebt inderdaad een wat sterke binnenhand en daar kan zij last van hebben. Dat zal met een bitloos hoofdstel niet anders zijn. Je zou es aan je instructie kunnen vragen om daar meer mee bezig te gaan. Ik zou je handen hoger gaan dragen, dan kan je minder makkelijk vast zetten en heb je misschien wel fijner contact...hoop dat je er wat mee kan :)

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 19:51

Mja op mijn topics komt meestal ook niet veel reactie. That's life ;)

Ik vind het erg fijn dat je het zo rustig aan hebt gedaan met haar!
Daar mag een voorbeeld aan genomen worden.

roosjuh17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-15 19:53

Elpharo, , heel erg bedankt voor je leuk bericht!

Er is inderdaad vooruitgang, er is vooral meer vertrouwen.
Mijn binnen hand lijkt ook eens zo sterk, omdat ik deze ' extreem ' moet open doen om stelling te vragen.
Ze is 170 en heeft deken maat 215.
Ze is behoorlijk lang, en is heel stug en stijf in haar rug. Van haar eigen.
Er komt 2 x per jaar een osteopaat die mij ook verteld dat het een behoorlijk stijf paard is van haar eigen , en dat ze licht losse knie schijven heeft.
Wat in houd dat ik dus eigenlijk met een schip rij, wat stress gevoelig is en moeilijk lost.
Ontzettend hard werken voor mij als je weet dat mijn andere 2 paarden ontzettend compact zijn.

Het pitloze gaat nu eigenlijk stukke beter, omdat ze er meer mee ontspant. Met bit was ze daar constant gestrest mee aan het kauwen en klapperen etc.
Nu is haar aanleuning rustiger en haar kaak losser.
Dus eigenlijk klopt je hele post :D
Ik heb nu 1 x per week dressuur les en 1 x per week springles.
En er zijn nog heel wat punten om aan te werken waar ik mij bewust van ben.

Mijn handen hoger doen , mag ik niet van mijn lesgeefster.
Omdat haar rug lang en recht is, en haar hals hoog ingezet, heeft ze de neiging om hoog gekruld te lopen.
Ik heb gemerkt dat ik mijn schouders en armen meer kan ontspannen als ik mijn handen lager houd.
En zij is dan ook makkelijker omlaag te rijden.

Iedereen bedankt voor jullie reacties! ik ben ook erg trots op der

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 20:36

Zo uitgebreid had t niet gehoeven meis, ik probeerde je niet aan te vallen of onderuit te halen.

Tipje voor de vorige keer. (En voor mij ook een leermoment om niet te hard er in te duiken) sorry daarvoor

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 20:50

Wordt dit weer zo'n oneindige discussie? (Edit, zie dat het nu al wat afgekoeld is := )
Ik snap beide kanten, ik denk dat het standpunt nu wel duidelijk is. Denk dat beiden partijen nu even verstandig moeten zijn.......

Even on topic: Wat klapt je paard de benen goed in zeg!! Knap dat je bitloos probeert, zou ik niet zo snel durven.