Wat ik zou doen... Tja.. Pony is 1.20, ik vraag me sowieso al af in hoeverre je daar serieus wedstrijden mee wilt rijden als je zelf al aangeeft dat je er qua lengte 'net' op past, maar goed, dat terzijde...
Hoe rot ook, niet jouw pony, dus niet jouw keuzes om te maken wie er wel of niet op kunnen/mogen rijden. Of de pony ook een kinderpony kan worden ligt ook enigzins aan de pony maar ik vraag me net als Jolliegirl af of je het überhaupt al met de eigenaresse erover hebt gehad hoe jij deze situatie ziet. Communicatie is toch juist belangrijk? En als je allebei volwassen bent lijkt dat me toch geen punt?
Citaat:
Echter past dit niet in het plaatje van de training van een wedstrijdpony. De pony is werkwillig maar moet ook regelmatig gecorrigeert worden zodat ze niet over je heen loopt. Met een jong kind, en de eigenaresse die zo onervaren is, gaat het in dat perspectief helemaal mis. Ik zie mijn werk dat ik geinvesteerd heb zo verdwijnen.
Nee, jij víndt het niet passen in het wedstrijdponyplaatje. En de tijd die je erin investeert kan je altijd kwijtraken, hoe bot ook.
Ik zou toch echt éérst eens met de eigenaresse te gaan praten over hoe jij de situatie ziet en wie weet dat zij de situatie wel heel anders ziet. Een goed gesprek kan al een hoop oplossen.