Aankoop half-blind paard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 07:28

Ik heb al 16 jaar mijn half blinde pony. Ook zo gekocht trouwens. Ze heeft zelfs op 21 jarige leeftijd nog een cross gereden. Wij merken eigenlijk alleen maar voordelen. Enge dingen ziet ze gewoon niet.

Ze rijdt de laatste jaren eigenlijk alleen maar buiten en helemaal niet meer in de bak. Daarvoor deden we beide en dat gaat ook zonder problemen. Ik zou het zonder twijfel nog een keer doen.

Utixo

Re: Aankoop half-blind paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 07:35

De mijne ziet ook aan 1 oog niet. Hij is van nature erg schrikkerig, ik kan daar dus niet zoveel over zeggen. Wel dat de enige 2 nadelen die ik ondervind zijn dat hij tijdens het rijden kantelt om alles beter te kunnen zien, en dit echt verdomd lastig eruit te rijden is (zelfs met lange teugel houd hij zijn koppie scheef), en als ik ga longeren moet ik er op zijn blinde kant rekening mee houden dat hij mijn lichaamstaal niet ziet. Maar dat is met wat extra stem op te lossen.

Djura99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-15 20:41

Dankje voor jullie reacties! Hij is ondertussen gearriveerd en ik ben helemaal verliefd! :D Hij is enorm nieuwsgierig en aanhankelijk. Hij vind z'n weg goed op z'n nieuwe plekje :)

Miro <3

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Djura99 op 01-10-15 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt

dreamheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 20:47

Wat een speciale pony! :)

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 11:00

Ik vind de pony ook erg gaaf!!