Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
niemand wordt geboren als Anky hoor
Iedereen moet ergens beginnen
Xdeetjex schreef:XxFlossxX schreef:"Communiceren" dat is het toverwoord. Praat erover met het meiske. Ze is nieuw en zoekt denk ik gewoon wat aanspraak met jullie! En het maakt niks uit of jij b2 rijdt en zij 'maar' b1 , iedereen is een keer begonnen en iedereen is gelijk
Nog voor de duidelijkheid zij rijdt nog geen eens A1 en ik b2 mijn andere vriendin uit de les rijdt b1
vuurneon schreef:wat maakt het niveau nou uitniemand wordt geboren als Anky hoor
![]()
Is geen fijne eigenschap hoor je verheven te voelen boven 'dat kind'.
Let gewoon fijn op jezelf en wees een fijn medemens voor de ander en help haar door aardig te zijn en niet door haar naar beneden te halen.
Xdeetjex schreef:vuurneon schreef:wat maakt het niveau nou uitniemand wordt geboren als Anky hoor
![]()
Let gewoon fijn op jezelf en wees een fijn medemens voor de ander en help haar door aardig te zijn en niet door haar naar beneden te halen.
Ze moet in de beginnersles!!!!!!!!
Xdeetjex schreef:melody7 schreef:Wat dacht je van gewoon een keer rustig uitleggen dat je je lespony liever zelf afzadelt. Dat je dat zelf ook leuk vind en ze misschien beter aan de instructrice kan vragen of ze een andere pony mag borstelen.
Ik snap niet zo goed wat het er toe doet dat jij b2 rijd en zij b1, wat maakt dat nou uit
Ik zit in een les met mensen die net rijden terwijl ik 11 jaar rij maar er zijn er ook die nog veel meer ervaring hebben. Voorheen waren er zelfs ook wedstrijdruiters bij. Als je instructrice goed les kan geven maakt dat helemaal niets uit.
Ze geeft nog nooit een wedstrijd gereden en ander meisje uit mijn les rijdt b1
Xdeetjex schreef:vuurneon schreef:wat maakt het niveau nou uitniemand wordt geboren als Anky hoor
![]()
![]()