Een zomertje wedstrijden met Inno (v. London Swing)!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LisaLounda

Re: Een zomertje wedstrijden met Inno (v. London Swing)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 19:28

Super knap paard zeg! ziet er erg goed uit! Wel jammer van je handen en je benen, maar ik moet eerlijk toegeven ik doe dit ook en het is heel lastig om dit aan te passen :) Gewoon veel blijven oefenen! Super combinatie jullie gaan zeker ver komen!

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 19:10

Innoooo :) 'k heb je kur bekeken, leuk!! Ik had wel GA-muziek verwacht haha :D Al komt de muziek mij wel bekend voor? Toch uit een film? Holiday?

Je 'minpunten' ken je zelf en geef je zelf aan, Inno lijkt het allemaal niet te deren en die loopt lekker door in ieder geval, ze is toch wel geëvolueerd vind ik, aanleuning is veel stabieler en haar ritme is rustiger. Anders geef jij wat van je 'teveel rijden' aan mij, want dat kom ik tekort? :)

M10 is inderdaad zonder zweep! Goed plan om eerst in NL te rijden, die proeven lijken mij in ieder geval veel leuker... Tegen dan zijn die wissels ook weer meer bevestigd he!
Voor de sfeer moet je het op nationaal ook niet echt gaan doen, wacht anders tot ik er ook weer ben :D :')

Helliepel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-15 20:51

Bedankt voor de toffe reacties allemaal! :D

Jaana: Muziek is inderdaad van The Holiday <3 Wil al van toen ik die film voor 't eerst zag daar een kür op rijden, dus da's weer een wens in vervulling! ;) Ik vind die muziek zó leuk! Zeker die galop-muziek. En zo leuk dat je evolutie ziet bij Inno. *\o/*

En ja idd, als ik die niveau's in NL heb uitgereden zal ik denk ik al goed voorbereid aan de M10 kunnen beginnen. :) Ik wacht dus wel nog even ;) Wanneer schik jij met Fleurke nationaal te gaan? :D Wat is de planning? En ik geef graaaag wat van mijn teveel doen aan u hoor... Ik hoor zó vaak "je wil veel te veel doen/helpen. Doe eens de helft minder, laat uw paard eens zelf lopen". ;)

Hanne: :D Zooo leuk, dat enthousiasme van u! _/-\o_ Nog eens bedankt voor alle steun en alll die foto's!! :D :D :D :D

Stral

Re: Een zomertje wedstrijden met Inno (v. London Swing)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 21:00

Ik dacht het! En ik dacht mij ook te herinneren dat je dat ooit gezegd had, van The Holiday :D 't is heel mooi!

Fleurke maakt, als alles goed gaat (ik twijfel nog énorm) haar nationaal debuut maken om ervaring op te doen ;) Verder gaat mijn planning niet :D Heb echt nog geen idee wat/of ik volgend jaar ga starten!
Tegen mij zeiden ze vandaag dat ik meer moet durven dus vandaar, gij een beetje aan mij, ik een beetje aan u, en dan is 't okéééé! :D 't is zo moeilijk allemaal he, als je het al weet en er aan werkt is 't al veel he :)
Moest ik kunnen, zou ook liever de NL-proeven doen!