Nyckle schreef:Ik mag er altijd een paar uitzoeken Peelie. Das echt super Ik heb er een Custom Wolfgang solo op liggen, femo!Ik wil ook mijn paard wel ter beschikking stellen voor foto's als ik een paar hoofdstellen mag houden. Hoe doe ik dat?
Ik vind hem echt niet mooi genoeg voor hoofstelfoto's, daarbij vind ik stang en trens zielig en is het gevaarlijk dat je geen cap op hebt. Nee, mooi.
Práchtig dier zeg! En super dat je een paar hoofdstellen mag houden. Vind dit toch ook wel het gaafste ras wat er nu rond loopt.
Prachtig paard, prachtige foto's en natuurlijk prachtige hoofdstellen , met die lage neusriem lijkt hij echt heel speels
Ik heb echt een liefde voor PRE's, natuurlijk wel alleen de gave hengsten zoals die van jou. Heel knap dier!
Stoer paard zeg.Even wat anders; zo'n lage neusriem; is dat weer helemaal in de mode? Wij vonden dat altijd lelijk want manegepony's liepen daar mee.
Roos_M schreef:Stoer paard zeg.Even wat anders; zo'n lage neusriem; is dat weer helemaal in de mode? Wij vonden dat altijd lelijk want manegepony's liepen daar mee. Sommige paarden lopen gewoon beter op een lage neusriem
Ik vind het echt een prachtdier. Toch vind ik van de rijfoto's wel spanning af komen. Zie je dit zelf ook zo, of is het gevoel heel anders?
Knap paard Nyckle!!Hij is best veranderd in bijna 2 jaar tijd.Zijn houding lijkt veel mannelijker en trotser.Groot gelijk dat je zo blij met hem bent.Jullie vormen een prachtige combinatie!