Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ken 1 van de ruiters mag ik de foto naar hem toe sturen?
Morning schreef:Ik was er ook gisteren, heb ook foto's gemaakt! Je stond op een mooi plekje zeg! Ik stond ergens achterin, maar kon wel lekker zitten op een blok hahaIk ken 1 van de ruiters mag ik de foto naar hem toe sturen?
Was weer een spektakel
ivy_power89 schreef:Die stoere fries, is mijn kanjer
Super leuk dat ik zo'n gave foto van haar hier voorbij zie komen!
WendyLotte schreef:Mauwen.....!! Bit te groot, te klein, dubbel, enkel......nog niks gehoord over de zadels en andere toe behoren...?! Ruiter te groot, te klein, te zwaar, niet kundig, niet passend bij de kleur van het paard...?!
Hallo !!!! Dit is voor hoogstens een week. Het is traditie dat de paarden zus en zo eruit zien, bereden worden en mee doen met de rest.
Het is bijzonder dat de paarden dit mee maken (ze worden er niet dommer van) en best een eer als jouw paard daar mee loopt.
Die paar dagen met een net niet passend iets, of net niet de goeie kleur of wat dat ook, is maar voor heel even.
Kan er nou niet gewoon even genoten worden van de foto's en het spektakel !!
Wat een ontzettend overdreven reactie op die enkele goed bedoelde opmerkingen. Meid, blijf vooral ademen.
WendyLotte schreef:Mauwen.....!! Bit te groot, te klein, dubbel, enkel......nog niks gehoord over de zadels en andere toe behoren...?! Ruiter te groot, te klein, te zwaar, niet kundig, niet passend bij de kleur van het paard...?!
Hallo !!!! Dit is voor hoogstens een week. Het is traditie dat de paarden zus en zo eruit zien, bereden worden en mee doen met de rest.
Het is bijzonder dat de paarden dit mee maken (ze worden er niet dommer van) en best een eer als jouw paard daar mee loopt.
Die paar dagen met een net niet passend iets, of net niet de goeie kleur of wat dat ook, is maar voor heel even.
Kan er nou niet gewoon even genoten worden van de foto's en het spektakel !!

!