Beleef Horse Event door de ogen van Dapnik en Adamootje!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

BabiiVeeraa

Re: Beleef Horse Event door de ogen van Dapnik en Adamootje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 18:15

Heel leuk om te lezen, prachtige foto's en een fijne schrijfstijl!
Morgen zelf weer aanwezig met mijn Arabische schoonheid, na 6 jaar Deurne toch even wennen in Ermelo :D

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 18:21

Gaaf, ik kan er nooit bijzijn, woon in het buitenland, maar dat maakt het dubbelop genieten van de mooie fotos :j :D

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-15 19:31

Wat jammer dat de dag al voorbij is. Gelukkig kan ik terugkijken naar een ontzettend leuke en zonnige dag. Ik hoop dat jullie onze verslagen en foto's met veel plezier hebben gelezen en bekeken. Ik wil jullie verder bedanken voor de leuke en lieve berichten.

Morgen brengen de duo's Duality & U2andI en Suuszels & Ilse jullie op de hoogte van alle ins en outs op Horse Event. Wij hopen dat jullie dan ook weer gezellig meelezen.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 20:33

BabiiVeeraa schreef:
Heel leuk om te lezen, prachtige foto's en een fijne schrijfstijl!
Morgen zelf weer aanwezig met mijn Arabische schoonheid, na 6 jaar Deurne toch even wennen in Ermelo :D

Ik twijfel of ik morgen mijn camera mee neem! Hoelaat en waar doe je mee? Kan ik misschien wat plaatjes voor je schieten!

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 21:11

Dat is leuk zie je ineens je eigen nrps veulentje een dutje doen op bokt. Daichi heeft zijn ogen uit gekeken denk ik!

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 21:40

Wat een heerlijke dag! Het mooie weer hielp natuurlijk ook mee. Verder vond ik het, hoewel een stuk verder weg, toch veel mooier dan in Deurne. Het terrein was moderner en veel compacter. Veel meer stands, veel variatie. En laten we ook het geweldige eten en drinken niet vergeten.

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 21:49

Zo, de laatste foto's voor vandaag en dan spring ik mijn bed in. Hopelijk hebben jullie zo een beetje beeld gekregen bij vandaag. Ik vond het in ieder geval erg leuk om te mogen doen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 21:49

lailapri schreef:
Dat is leuk zie je ineens je eigen nrps veulentje een dutje doen op bokt. Daichi heeft zijn ogen uit gekeken denk ik!

Haha hij lag zo lief, ik kon het niet laten :D

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 21:50

Leuk verslag :)

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 21:59

Ik mis hem echt, zo een gezellig veulen, loopt altijd bij je, ook als je ergens mee bezig bent, nergens bang van, echt heerlijk. Maar hij heeft een leuk tijdelijk huisje tot hij gespeend kan worden

MaiNatJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 22:24

Wat een ontzettend leuk verslag hebben jullie er van gemaakt! Ook een nette schrijfstijl en mooie foto's! We vonden het gezellig met jullie vandaag!

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 08:13

Super geschreven.. vandaag gaan wij richting horse event, rijd ook een rondje mee met het rassendefile op paard van inkepink..

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-15 08:37

Wat leuk dat je meedoet vandaag, robbie.

Voor wie vandaag naar Horse Event gaat: ik wens jullie allen veel plezier. Morgen ben ik zelf weer van de partij, maar dan bewapend met camera.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 12:16

SUPER! Maar ik was al fan van jouw schrijfstijl.. <3 Leuk om te lezen allemaal!

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 12:21

lailapri schreef:

Hij gedroeg zich super en genoot van alle aandacht.

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-15 13:08

StillAngel schreef:

Dankjewel! Heel lief. Jij bent zondag aan de beurt, toch? :D Misschien komen we elkaar dan nog wel tegen.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 18:31

Adamootje schreef:
StillAngel schreef:

Dankjewel! Heel lief. Jij bent zondag aan de beurt, toch? :D Misschien komen we elkaar dan nog wel tegen.

Yep, ik mag morgen *\o/* *\o/* *\o/* We maken zeker nog een selfie! :D

Equitis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:22

Adamootje schreef:
'Hé, een Pegasus!' Een man loopt langs de Bokt-stand met zijn shetlander. Op haar zijkanten staat een vleugelpatroon. Wat een vakmanschap.

De drukte begint toe te nemen. Er lopen zelfs al bezoekers met tassen vol aankopen, de fanatiekelingen. Bij de wc's vraagt een vrouw of ik haar tassen in de gaten kan houden. 'Ze passen niet in het wc hokje' zegt zij verontschuldigend. Ach ja, ik sta hier toch al met mijn laptop te wachten, dus waarom niet?

We lopen richting de Bit piste. Onderweg kom ik een stand tegen met dekjes en halsters in alle kleuren van de regenboog. Een prachtige tinker hengst snuffelt aan een paarden pop. Horse Event oogt vooral heel compact door de vele stands en de kleine loopafstanden tussen de pistes.

Ik neem plaats op het VIP terras. Het zicht is hier meer dan prima. Onder het genot van een drankje geniet ik van al het moois dat hier langs komt paraderen. Ik heb het natuurlijk over de paarden. Een prachtige palomino komt voorbij. Hij en zijn ruiter zien er 'Western-achtig' uit, dus vermoedelijk verzorgen zij de demonstratie.

Rieky Young neemt plaats in de Bit piste met haar palomino en begint vrijwel meteen met de demonstratie. Ik heb geen verstand van western, maar het gehele plaatje ziet er ontspannen en vriendelijk uit. 'Probeer je hand in het midden en boven de manenkam te houden, want dat is het midden van je paard' zegt Rieky. De combinatie laat zien hoe je met het hoger houden van je hand een ophouding maakt. Het paard laat een ontspannen verzamelde galop zien.

"Ik ga nu een spin laten zien." Het paard spint steeds sneller en sneller. Ik vraag mij af of de twee nu niet ontzettend duizelig zijn. Alsof Rieky mijn gedachten heeft gelezen, geeft zij antwoord op mijn vraag: 'Natuurlijk kunnen paarden dol worden, maar minder snel dan wij mensen.' De combinatie eindigt met enkele slide stops en op het laatst beantwoordt zij de vragen van het publiek.

Zometeen breng ik verslag uit van Alizee Froment met haar prachtige PRE en meer.

Dat is mijn pony hahaha! ;)

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-15 21:37

Equitis schreef:

Welke? Pegasus? Ik vond het patroon op zijn zijkanten ontzettend leuk en ook knap gedaan!

Equitis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 21:50

Adamootje schreef:
Equitis schreef:

Welke? Pegasus? Ik vond het patroon op zijn zijkanten ontzettend leuk en ook knap gedaan!

Ja Pegasus! Beter bekend als Janneke haha! Dankjewel!!