Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jsofie schreef:Wow wat een succesverhaal! ik weet hoe gaaf het is om op een medisch 'wonderpaard' te rijden! (zidane in mijn profiel heeft een soortgelijk verhaal)
de transformatie in een jaar is giga zeg! Ik wil jullie heel veel succes wensen in het zzz!
p.s ik ben erg benieuwd naar de supplementen die je voert?
xx_Irisje schreef:jsofie schreef:Wow wat een succesverhaal! ik weet hoe gaaf het is om op een medisch 'wonderpaard' te rijden! (zidane in mijn profiel heeft een soortgelijk verhaal)
de transformatie in een jaar is giga zeg! Ik wil jullie heel veel succes wensen in het zzz!
p.s ik ben erg benieuwd naar de supplementen die je voert?
Het is toch extra genieten van zo'n paard!
Ze krijgt creatine en magnesium van Pharmahorse en daarnaast gebruik ik Confidence op concours, ze sluit snel af anders.
kally schreef:Zo...das een verschil en wat fijn dat je haar zoveel rust hebt gegeven, en wat heb je er weer veel plezier
voor terug gekregen..doen denk ik niet veel mensen je na 3 jr op rust....hulde!
Ben echt benieuwd hoe het jullie verder vergaat en wens jullie dan ook veel plezier en sportieviteit toe.
kally schreef:Verkeerd begrepen dacht eigenlijk dat het een soort combi was....veulen en kijken of ze verbeterde...maar dan nog, de uitkomst is toch geweldig....

Especial schreef:Wat trainen wel niet kan doen voor een paard! Als 17 jarige lijkt het echt al een 'oud paard' en nu getraind oogt ze 10 jaar jonger.
Knap wat jullie al bereikt hebben, veel succes verder!