Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
BloemBloem schreef:Ja moraalridders.... Of jullie nog nooit een paar minuten zonder cap op een paard of een pony hebben gezeten????
en dat weet je zelf ook wel.

BloemBloem schreef:Zo is het Musiess!
Zo ontaard ben ik niet hoor![]()

Blabla1980 schreef:moraalridders..ja, wel moraalridders die gewoon niet willen dat er iets met dat mooie dochtertje van je zou gebeuren
als je weet hoe paarden werken, dan weet je ook dat een ongeluk in een klein hoekje zit.
maar schattig is het zeker, en knap..galloperen heeft mijn 7 jarige nl nog niet eens onder de knie
BloemBloem schreef:Blabla1980 schreef:moraalridders..ja, wel moraalridders die gewoon niet willen dat er iets met dat mooie dochtertje van je zou gebeuren
als je weet hoe paarden werken, dan weet je ook dat een ongeluk in een klein hoekje zit.
maar schattig is het zeker, en knap..galloperen heeft mijn 7 jarige nl nog niet eens onder de knie
En dat is heel lief, maar tegelijkertijd heel hypocriet, dat is wat ik ervan vind

BloemBloem schreef:Omdat ik bijna 100% zeker weet dat jullie of jullie kindjes ook wel eens zonder capje op "paardje" heeft gereden op een kinderboerderij, kermis of vrijmarkt oid
Nu post ik een foto van het uitstappen op een laantje wat nog geen 2 meter is en laat haar even stilstaan voor een foto en dan ben ik niet verantwoordelijk bezig. Ik vind dat nogal overdreven, maar goed
... dat is bokt![]()
Blabla1980 schreef:BloemBloem schreef:Omdat ik bijna 100% zeker weet dat jullie of jullie kindjes ook wel eens zonder capje op "paardje" heeft gereden op een kinderboerderij, kermis of vrijmarkt oid
Nu post ik een foto van het uitstappen op een laantje wat nog geen 2 meter is en laat haar even stilstaan voor een foto en dan ben ik niet verantwoordelijk bezig. Ik vind dat nogal overdreven, maar goed
... dat is bokt![]()
weet je, daar heb je eigenlijk helemaal gelijk in.
Mijn eerste reactie was dat ik mijn kind nooit 2 seconden op een pony zet zonder cap...maar nu ik erover nadenk heeft ze inderdaad wel eens op zo'n kermis pony gezeten zonder cap...
mischien toch hypocriet....maar niet minder goed bedoeld