Annoya schreef:Astridklomp, wat me metname irriteerde is dat men allerlei aannames doet. Ik heb op bokt in de western hoek al zitten meelezen over paints en quarters. Ik had gelezen over panel 5 en heb ook gekeken wat ik kan doen op de site van een Amerikaans lab voor ik het veulen kocht. Waar ik me aan erger is dat wanneer ik zeg dat ik niet van de verkoper ga eisen, waar ik zo mijn reden voor heb. Men direct de aanname doet dat het dan helemaal niet getest gaat worden. Op Bokt is veel goede informatie beschikbaar, alleen discussies worden vaak onnodig hard gevoerd omdat men niets vraagt maar zelf conclusies trekt.
Ho....ik denk dat je mijn post dan niet goed hebt gelezen.
Of je moet iemand anders bedoelen?
Ik las dat je iemand hebt laten kijken en vond dat je moest weten dat je genetische ziekten zo op het oog als een paard nog geen problemen heeft niet kunt zien.
Ik heb gevraagd of je je erin hebt verdiept en ik ben heel blij om nu te lezen dat je dat hebt gedaan.
En over aannames gesproken jij denkt dat de mijne "duur" (misschien wel te duur) gekocht is, maar dit is niet het geval