Strandrit op Friese merrie Bente

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ToosxHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 20:43

Ah super dat je het daar naar je zin had en dat ze ook rekening met je hielden!
Ik wil ook graag eens een keertje naar daar, lijkt me echt leuk daar :j

Glen94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 21:37

Jee dat dat dezelfde merrie is ! :oo is bijna niet te geloven zeg.

Wel fijn dat je zo genoten hebt TS

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-15 22:15

xLes schreef:
Ziet eruit als een hele leuke rit!
Fijn dat ze ook rekening met je gehouden hebben, da's niet overal zo helaas.

Voor mij is dit ook zeker geen mager paard. Onbespierd, dat wel, maar dat kan moeilijk anders op een manege. Worden ze niet echt getraind zoals bij een enkele ruiter toch wel het geval is.

Ja ik was er ook erg blij mee. Heb moeten stoppen met mijn lessen, dus was wel fijn dat ze er hier wel rekening mee hielden.

chanouk_2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 16:15

Aaah super leuk! En spot ik daar nou Zoë helemaal voorop :+ :) :Y) ? of het ligt aan mij haha, fijn dat je zo een leuke rit gehad hebt! ik ga daar altijd op kamp en ben net 2 weken terug haha, Bente is een super lief paardje inderdaad! Bij ons reed ze ook altijd mee omdat ze heel erg geliefd was, wel hele gave foto's! :)

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 22:56

Wat leuk dat je zo'n fijne rit hebt gehad met Bente, had ook niet anders verwacht dan dat ze braaf zou zijn :D
Fijn ook dat je toch lekker hebt kunnen rijden ondanks je lichamelijke klachten!

Laat de ex-verzorgers maar een eind weg l*llen, bij hun heeft Bente er ook een tijd slechter uit gezien dan de ene foto die ze hier plaatsen ;)

Annem84 schreef:
Ze is gewoon op een nogal rottige manier verkocht voor ons.. we mochten een fijn plekje voor haar zoeken particulier aangezien haar eigenaren hun paarden wegens ouderdom verkochten.

Maar helaas is ze achter onze rug om door een ander verkocht aan een manege waar ze alleen voor begeleiding ingezet zou worden. Helaas hadden wij hier uiteindelijk niets over te zeggen. Dus vandaar de reacties van mijn stalgenootjes. Overigens niet vervelend bedoeld naar de ts of zo.

Maar dat neemt niet weg dat t super is dat jij een fijne buitenrit hebt gehad! En bente is ook een super paardje! We missen dr nog!
Ik heb overigens een halfzusje van bente over gekocht :)

Achter jullie rug....nee gewoon via jullie advertentie, maar jouw stalgenoten vonden t ponyhof niet goed genoeg....terwijl bij jullie niet iedereen meer met Bente overweg kon én jullie de kans hadden haar zelf te kopen maar dat niet deden én omdat t huis&stallen verkocht waren zat er ook een tijdsdruk achter dus wees blij dat deze papierloze fries zo fijn terecht is gekomen want anders was ze naar de handelaar gegaan dat weten jullie ook.

En ja ik heb Hellen van het ponyhof het tel.nr van de oude eigenaar gegeven toen jullie niet wilden dat Hellen kwam kijken omdat Bente zogenaamd niet tegen wisselende ruiters zou kunnen....wat ze bij jullie ook had ;)
De enige die daar over gaat is de eigenaar, niet de verzorgers!
De eigenaar die vond Hellen juist wél prima voor Bente en zie hier, een superbrave Bente en iedereen is daar gek op haar, beter zo dan de handel in lijkt me!

Annem84

Re: Strandrit op Friese merrie Bente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 07:58

Renkse, heel graag zou ik je hier prive nog over willen spreken. En niet via een internet forum of via kinderachtige reacties via pb..
En slechts verzorgers dekt de lading niet echt. Aangezien de rest van de paarden allemaal door ons zijn overgekocht en we hier ook al jaren hun onderhoud voor betaald hebben. Dus ik wens niet zo weggezet te worden.
Ik geef alleen aan waar onze reactie vandaan komt.

Je reactie vind ik dan ook niet geplaatst hier in dit topic.

unbelievable

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 13:58

Renske, je bent zeer, zeer onprofessioneel bezig met deze kinderachtige reactie (s) en manier van doen!!

iris_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 20:16

Renske zoek een leven inplaats van ons zo af te vallen en als je de discussie aanwilt doe dit dan face to face met ons

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 20:37

Moderatoropmerking:
Ik wil jullie hierbij verzoeken deze ruzie/discussie via PB voort te zetten en hier niet meer offtopic te reageren.

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-15 09:36

LoveValdo schreef:
Aaah super leuk! En spot ik daar nou Zoë helemaal voorop :+ :) :Y) ? of het ligt aan mij haha, fijn dat je zo een leuke rit gehad hebt! ik ga daar altijd op kamp en ben net 2 weken terug haha, Bente is een super lief paardje inderdaad! Bij ons reed ze ook altijd mee omdat ze heel erg geliefd was, wel hele gave foto's! :)

Ik zou niet weten of dat Zoë is hahah.

En verder wil ik me niet met jullie discussie bemoeien maar ik denk dat Bente op het Ponyhof toch wel goed terecht is gekomen. Als ze naar een andere manege was gegaan had ze het slechter kunnen hebben. Ik vind dat de paarden bij Ponyhof er gewoon goed uit zien en dat de mensen die daar werken lief zijn voor de paarden. En verder is Bente gewoon een heel lief en braaf paardje, vind ik.