Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, heb ze met een grote glimlach gelezen
.Rindin schreef:Ook ik geniet altijd erg van de foto's van Jesse's paardenavonturen, maar ik heb Mellow er wel eens beter bij zien lopen. Hij is wat schraal, heeft dat een reden?
.

zo leuk Hoe je de paarden introduceert bij je kids! Het plezier straalt er op iedere foto af, echt geweldig

Mellow vind het ook allemaal prima

19LindA83 schreef:Ik ben misschien de enige die een kritische noot gaat geven, maar hij is toch pas 3? En dan 2 dagen achter elkaar draven op een brede fjord??? Er is ook niemand dicht bij genoeg om hem eventueel op te vangen als het mis gaat, flinke smak word dat dan..
Hoe graag een kind soms ook iets wil, moet je als ouder dan niet een keer nee zeggen omdat wij wel kunnen overzien dat het misschien niet zo een goed idee is?
) maar mag er hooguit af en toe 10 minuutjes op stappen, en dan loop ik er naast.
19LindA83 schreef:Ik ben misschien de enige die een kritische noot gaat geven, maar hij is toch pas 3? En dan 2 dagen achter elkaar draven op een brede fjord??? Er is ook niemand dicht bij genoeg om hem eventueel op te vangen als het mis gaat, flinke smak word dat dan..
Hoe graag een kind soms ook iets wil, moet je als ouder dan niet een keer nee zeggen omdat wij wel kunnen overzien dat het misschien niet zo een goed idee is?
, wat is die gele reus toch zijn gewicht waard
Een pony kan schrikken ja, maar dat kan hij aan de lijn in stap ook.
Wil je het een keer filmen?