Hoe je dag in een keer omslaat...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

savieralover

Re: Hoe je dag in een keer omslaat...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-15 17:26

Das misschien geen slecht idee inderdaad! Osteo zat ik al overna te denken om die er misschien nog bij te halen (hijs nog geen 2 maanden geleden geweest maar goed) maar wil hem eerst weer even een beetje aan het werk zetten en kijken hoe dat gaat voor ik die er bij haal. Zal wel alvast even kijken of er toevallig een in de buurt zit die ook dierenarts is! Bedankt voor het idee in ieder geval!

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-15 12:26

Nou ik verwacht dat dit de laatste update zal gaan worden.

Vandaag is de Osteopaat geweest en deze heeft ook de röntgenfoto's even bekeken. Zoals de radioloog al gezegd had niets aan de hand. wel slijtage maar niets waar ik me zorgen over zou hoeven maken en waar hij nou echt van stond te kijken. Ook hele fijne uitleg gehad nu bij de röntgenfoto's dus daar heel erg blij mee.

Paard is voor de rest goed gekeurd. hij is mooi soepel kan alles goed bewegen, reageert neurologisch voor zover hij dat kon testen prima en hij reageert niet buitensporig op bepaalde bewegingen. liep ook goed en stond niet te zwalken of iets degelijks. Alleen het deel achter zijn oren mocht van hem nog iets soepeler worden en het midden van zijn rug leek iets gevoeligs dus het was mogelijk dat dat gekneusd geweest was. Kortom ik mag hem weer langzaam onder het zadel gaan oppakken. Osteo heeft aangeraden om eerst lekker alleen 1 minuten te gaan stappen voor een week dan een rustig drafje er bij en vanuit daar in combinatie met grondwerk verder te gaan uitbouwen. Moest hem voor de rest maar op de hoogte houden en het maakte niet uit of dat met goed of slecht nieuws zou zijn :+

kortom erg blij met hoe het afgelopen is en ook weer erg blij met mijn osteopaat :)

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 12:31

Dat is een fijne update ! :j

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-15 20:26

ben er zelf ook erg blij mee :D
vandaag voor het eerst weer op hem gezeten. 10 minuutjes gestapt en daarna nog aan de long laten werken. meneer was aan de hand erg druk en heb hem toch paar keer even goed op zijn plaats moeten zetten. een trap naar binnen omdat je het er niet mee eens bent en niet willen stil staan is niet hoe ik hem heb opgevoed :')

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 14:52

Ik ben blij met deze fijne afloop!

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 16:30

Gelukkig dat het zo goed afgelopen is :)

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-15 20:38

Bedankt Eclair98!

en ik ebn er ook heel blij mee Zonnebloem. Gisteren voor het eerst een voorzichtig drafje gedaan. was 6 weken geleden. voelde alsof ik in de hemel was <3