Een eigen pensionstal als droom -Waarom?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

palousa_boy

Re: Een eigen pensionstal als droom -Waarom?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 10:19

Het leuke is ook dat iedereen een ander idee heeft over wat "de ideale stal" is ;)
Als je het voor jezelf goed doet, dan zal er iemand anders zijn die er heel anders over denkt.
In principe is dat natuurlijk niet erg, tot ze bij jou staan en er voor moeten betalen want dan gaan ze verwachten dat jij het naar hun zin gaat doen.

Wat dat betreft vind ik dat wij het goed (dus niet ideaal) doen ;) gewoon 24/7 buiten zonder gezeur.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 10:20

Dan klopt de regel drie pension paarden per één eigen paard wel! Kan je je eigen hobby bekostigen. Ik denk dat het voor velen idd gewoon leuk lijkt om met paarden te werken. En het geeft natuurlijk een stukje financiële zekerheid.

Dorien66

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 10:37

denisesilver schreef:
En het geeft natuurlijk een stukje financiële zekerheid.

Nou... Dat geloof ik niet. Een piepklein beetje pech en je zit met de gebakken peren. Weglopende klanten, slechtbetalende klanten, onverzekerde schade aan of door (paarden van) klanten, uitbraak van rottige ziekte. Om maar een paar dingetjes te noemen.

GMekkes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 10:37

Ideaal heeft voor iedere klant een andere betekenis.
Over het algemeen kun je denk ik wel stellen dat ideaal gepaard gaat met hogere kosten.
Als mensen moeten kiezen tussen ideaal of betaalbaar, dan vermoed ik dat veel mensen betaalbaar belangrijker vinden.

Thuis doen we het zo goed mogelijk voor de paarden, maar het kan natuurlijk altijd nog beter.
Er zullen altijd wensen blijven die niet te realiseren zijn en andere wensen komen stukje bij beetje uit.
De paarden hebben het in ieder geval uitstekend, ik ken geen pensionstalling die het beter zou doen.

palousa_boy

Re: Een eigen pensionstal als droom -Waarom?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 10:59

Ze zullen dan eerst naar betaalbaar gaan om daarna het management proberen aan te passen naar ideaal maar dan voor weinig geld ;)

M_nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 11:04

Ik denk om de ideale stal te maken. Hier in de buurt is nergens een ideale stal en toch zie ik heel veel mensen op bokt die hetzelfde denken als ik.
Het lijkt mij ook heel leuk, gewoon kleinschalig + mijn eigen paarden.