Wat een leuke nieuwe aanwinst heb je, ik zou zelf kiezen voor foto 1,3 of 6. Heel veel plezier samen op naar mooie nieuwe avonturen.
m0niekkkie
Geplaatst: 26-07-15 09:06
Wat een knappe 2 jarige heb je daar! Veel plezier en geluk met haar
Denise_Storm
Geplaatst: 26-07-15 09:11
Wauw! Geweldig mooie foto's.. Ik zou foto 1 doen! Zoveel kracht straalt deze foto uit!
Anoniem
Geplaatst: 26-07-15 09:27
Prachtige foto's! Die met de bellenblaas is erg leuk! Toch zou ik voor een foto van alleen Spring gaan, als oude eigenaar zou ik niet snel een foto van "mijn" paard met z'n nieuwe eigenaar ophangen Foto 3 vind ik dan t mooist!
ellalover
Geplaatst: 26-07-15 09:33
Vooral de ena laatste foto vind ik erg leuk
Art_Ificious
Geplaatst: 26-07-15 09:39
knap paardje en helemaal uitgelicht waardig
Ik ga mee met de mening van _Dreamer en zou eigenlijk foto 3 nemen
Prachtige foto's. Ik zou gaan voor de foto met bellen die zichtbaar zijn maar zonder jou erop. Want dan kom je tegen moet aan de herinnering aan hun prachtige paard. De foto met jou erop die bellen blaast zou ik ook uitvergroten voor je zelf want hij is prachtig. Wij hebben zelf ooit een prachtige foto van ons paard cadeau gekregen maar met de vorige eigenares erbij. Dat vond met name mijn man zo verschrikkelijk jammer want dat hang je dan toch niet op in je huiskamer op de mooiste plek. Dezelfde foto zonder haar had zeker de mooiste plek voorgoed in het huis gekregen. Het gaat de vorige eigenaars om het paard. En dat jij zo tof bent voor "hun" paard is ontzettend fijn, maar "een vreemde" in je huiskamer die je elke dag ziet, zo'n foto hang je toch niet gauw op, tenminste zo dachten wij, hoe lief en aardig wij de vorige eigenares ook vinden want inmiddels is zij ook nog een vriendin geworden.
_love12_
Geplaatst: 26-07-15 14:36
Ik zou voor foto 4,6 of 7 gaan! Maar ze zijn allemaal super mooi! Het ziet eruit alsof ze al die tijd al bij je is geweest Ik denk eigenlijk wel dat het voor de vorige eigenaar wel leuker is om een foto zonder jou te krijgen Maar hemel wat een prachtbeest Hou van friesjes
bl12345
Geplaatst: 26-07-15 15:03
wooow super mooi paard gaat het op keuringen vast super doen !!!
Bagheera05
Geplaatst: 26-07-15 16:15
Wat een plaatje! de foto met de bellenblaas vind ik toch echt wel de leukste
Ben het helemaal met jullie eens. Geef ze ook een foto zonder mij er op. Ze is namelijk de laatste van die lijn die daar op stal staat en waarschijnlijk gefokt is bij hun. Wilde daarom ook een foto zonder mij. Zodat hun er van kunnen genieten.
Vind het erg leuk dat iedereen zo positief en vooral lief reageert ! Zo fijn !!
Wat een prachtig paard en geweldige foto's!!! En wat lijkt ze - vooral in haar hoofd - al volwassen voor een tweejarige heel veel plezier met haar in de toekomst!!