Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cowboy55 schreef:Mootje1980 schreef:Eén pil voor de PPID kost €1,80. En dat dagelijks.... Gelukkig doet ze het er goed op, en dat is een hoop waard.
Het leven van dit (volgens jou nog prima funktionerend) paard staat of valt toch niet op 5 tientjes per maand hoop ik?
Tink89 schreef:Cowboy55 schreef:
Het leven van dit (volgens jou nog prima funktionerend) paard staat of valt toch niet op 5 tientjes per maand hoop ik?
Er staat toch nergens dat dat het enige probleem is...? Door veranderende omstandigheden is TS financieel aan haar grens gekomen wat het paardje betreft. Dat komt niet alleen door de PPID, maar die speelt wel mee.
) Femek2902 schreef:Even een vraagje, denk je echt dat ze je zorg en aandacht mist? Of is dat iets wat jij jezelf aanpraat? De meeste paarden zijn namelijk helemaal tevreden als ze maar eten krijgen en af en toe een aai over hun bol![]()
(Heel kort door de bocht natuurlijk, maar je snapt wel wat ik bedoel toch?)
hengstveulen schreef:Nou dan krijg ik nu heel bokt over me heen, maar dan zou ik toch kiezen voor inslapen, als je je het financieel niet meer kunt opbrengen, en zo´n "oudje" verplaatsen of aan iemand anders doen met haar kwaaltjes vind ik ook geen goed idee en heeft het dier ook niet verdient, maar ja dat is mijn mening
sneeuwpop schreef:Vind het wel heftig als het om aandacht draait. Rust roest idd, maar als het alternatief dood is, dan is een beetje roest toch minder heftig.
Ik krijg vooral het beeld dat jij "deze hobby" niet leuk meer vind omdat je het niet volledig kan doen en het bovendien heel veel geld kost.
Er gaan gezonde paarden naar de slacht, dus als je er een einde aan wil maken prima.
Vind alleen dat je wel eerlijk moet zijn waarom je wil stoppen.
Paard kan prima met pensioen of langdurige rust namelijk.