Hoe groot je hij?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

DieL_Zor schreef:Wat een knapperd! Jullie zijn een leuk stelBen heel benieuwd hoever jullie het gaan schoppen. Hoe groot is hij?
Ik heb m'n Shetlander ook nog een hele tijd intensief ohz getraind, 1x onderling gestart (met succes) maar niet doorgezet en officieel gaan starten(daar was het plaatje écht niet goed genoeg voor) We zijn overgestapt op dressuur a/d lange teugel en hij heeft nog een aantal wedstrijden gelopen met z'n verzorgmeisje tussen de pony's wat echt super ging, alleen helaas moest ze stoppen met hem.
Foto's staan in m'n profiel
Ukkiepuk is met Zorro tot in de M1 gekomen tussen de paarden. Jolliegirl rijdt ook fanatiek ohz met haar pony, maar volgens mij geen wedstrijden. En IvoIce heeft(/had?) een bijrijdster die ook met een Shetlander onderling tussen de paarden start(te).
Mloeser, als je tussen de pony's start mag je maar tot de L2, tussen de paarden mag je gewoon doorgaan tot Z2 met een pony
Ts succes met je knapperd! Ben benieuwd
M_ariskaa schreef:Hey Danique,
wat loopt Bonfire mooi!
Is hij nu van jou?
Het ziet er echt heel leuk uit!
Groetjes Mariska (ik weet niet of je me nog kent, van Breezer van de manege haha)
Ze moet naar de tandarts, en dan komt het weer helemaal goed zei de veearts.

TaanStippel schreef:Wat een leuke foto's, Niek!! En ook die in je profiel!! Echt goed man meteen winstpunten rijden, maar je rijdt haar ook echt heel netjes!
Dankje!

, hij is inmiddels 21 jaar.