Ook in mijn ring waren weer extreme verschillen qua jurering (ring 12, B-dressuur). Tot aan het belachelijke aan toe. 178 en 196 vind ik echt niet normaal.
Hoe kan nu 1 jury het nog geen winstpunt waard vinden en de andere twee winstpunten willen geven? Maar dit is niks nieuws toch, ik heb het al op zoveel wedstrijden en kampioenschappen gezien. Het blijft heel erg irritant, maar wat doe je eraan? Ik denk niet dat een brief schrijven naar de KNHS helpt.
De winnaar bij ons had trouwens ook 186 en 201 ofzo geloof ik. Echt teveel verschil vind ik. Misschien toch het advies van onze bondscoach dressuur opvolgen.
Bij mij zat er weinig verschil in de proeven, 189 en 186. Ik moest als eerste starten en hoewel ik er zeker niet op gehoopt had, gebeurde er toch precies wat ik verwachtte: zo'n prachtige "ik weet nog niet wat ik moet vinden want ik heb geen vergelijkingsmateriaal" jurering. Lekker veilig net boven het winstpunt gaan zitten en maar wat graag zesjes geven in plaats van zevens. Ik was zelf erg tevreden en ook mijn instructrice (tevens jurylid) vond het een hele nette proef. Uiteindelijk bleek ik 6e te zijn geworden, net 1 plaats buiten de prijzen dus. Balen!
Maarrrrr, ik was super trots op mijn jonge paard!! Hij heeft het geweldig gedaan tijdens zijn eerste wedstrijdseizoen en ook vandaag heeft hij laten zien wat hij waard is.
Ben benieuwd wanneer ze alle uitslagen online zetten....
want als je elke week 215+ scoort, hoor je toch echt niet meer in die klasse thuis.. 
Heb haar helaas niet zien rijden omdat ik op dat moment zelf moest maar als ze reed zoals altijd heeft ze het dik verdiend