Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dustinlover schreef:Ik vraag me af of die haflinger alleen per 3 te koop waren.. Hebben de eigenaar ook nog gesproken omdat vriendin van mij hem kent.
Wendy ik heb denk ik het paardje naast de jouwe gekocht zal van dezelfde handelaar zijn geweest. En die vos welke is dat want als ik denk welke het is dat vond ik zo'n ontzettend gaaf paard!!! Koffie vos enorm groot en best mager?
Oja dit is mijn nieuwe aanwinst, weet niet of het voor blijven is maar het is zo'n apart ding!
1,5 jarige welsh A merrie van Shore Brooks Hot Gossip met enorm veel dish!
[ [url=m/YY5v0V.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bambixx schreef:Dustinlover schreef:Ik vraag me af of die haflinger alleen per 3 te koop waren.. Hebben de eigenaar ook nog gesproken omdat vriendin van mij hem kent.
Wendy ik heb denk ik het paardje naast de jouwe gekocht zal van dezelfde handelaar zijn geweest. En die vos welke is dat want als ik denk welke het is dat vond ik zo'n ontzettend gaaf paard!!! Koffie vos enorm groot en best mager?
Oja dit is mijn nieuwe aanwinst, weet niet of het voor blijven is maar het is zo'n apart ding!
1,5 jarige welsh A merrie van Shore Brooks Hot Gossip met enorm veel dish!
[ [url=m/YY5v0V.jpg]Afbeelding[/url] ]
dadelijk is dit een veulen van Bambi!
Icecrystal schreef:Rivjenn schreef:Deze?
[ [url=m/edZIOv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze heb ik meegenomen.
Terwijl alle paarden al bijna weg waren, had een stomdronken man deze aan een touwtje staan.
Hij viel bijna om van vermoeidheid.. Het kleine mini dwergje was ook van deze vreselijke man.
Ik heb hem €50,- geboden en meegenomen.
Hij staat nu heerlijk van zijn hooi te genieten in een warme stal!
Ik heb een goed huisje voor hem gevonden bij mij in de buurt.
Op een weitje met 2 mini shetjes en schuil mogelijkheid.
Maar eerst mag het magere scharminkeltje lekker opknappen!!
[ [url=m/YzY4Ps.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bambixx schreef:StalNollie schreef:hoezo dat bambixx
ze komen van dezelfde handelaar en het zijn zover ik zie allebei a welshjes.
Ze kunnen dus door de handelaar beide zijn opgekocht van dezelfde eigenaar, en dat geeft een kans dat de jonge welsh een veulen is van de witte magere merrie.
Nann__ schreef:Dit is mijn markt aanwinst.Heb nog niet eens een betere foto gemaakt..
[ Afbeelding ]
Deze heeft iemand anders gemaakt op de markt.
[ Afbeelding ]