kippetje schreef:Valt er nou niemand over de uitspraak dat je goed verzekerd bent?
Dan zal ik in dit geval even advocaat van de duivel spelen...
Ik denk dat de ouders van het vriendinnetje waarvan hij misschien het licht bij uitslaat zeer blij zullen zijn dat jij goed verzekerd bent. Of misschien ben je zelf ook wel erg blij met je verzekering als zo'n beestje je eigen dochter een gebroken been slaat... Ik bedoel maar te zeggen dat verzekerd of niet, bepaalde risico's moet je gewoon niet willen nemen met kinderen.
Je hebt verder ook nog jonge hengstjes waarvan ik helemaal vind dat daar geen jonge kinderen bij zouden mogen, behalve onder strenge begeleiding van een volwassene.
Mocht dat zo wie zo de manier zijn waarop jij te werk gaat, beschouw dit berichtje dan maar als niet verzonden.
HALLO VERTEL ME NIETS OVER KINDEREN HOOR,,,,
Wat denk je dan wel niet
Ik ben zooooooo voorzichtig dus kom niet oordelen je kent me niet kindje van me vriendin is in coma geslagen
Enne pb eens een van de paardenrechtsdeskundigen hier op bokt (weet even geen naam), want volgens mij is zo'n document wat jij hebt getekend helemaal niet rechtsgeldig.
Succes!