Vikkie ZZ-Licht by Queelens Fotografie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Vikkie ZZ-Licht by Queelens Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:41

Ik denk dat ik nu ook moet gaan temmen want jullie insinuaties zijn niet echt een toevoeging en is behoorlijk offtopic.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:41

Dat noem ik: nadenken over wat je openbaar zet. Iedereen weet wel dat dit topic niet altijd positief is geweest en de sensatie zoekers (in de negatieve zin) op de loer liggen. Zoiets lokt een volgende bokt rel uit. And guess what you get?

Als je oprecht geinteresseerd bent en je hart op de juiste plaats hebt, dan vraag je zoiets persoonlijk en niet openbaar zodat heel bokt er met zijn neus bovenop zit.

Daarbij geloof ik wel dat je het beste bedoeld althans dat hoop ik maar. Maar een beste zet noem ik het niet ;)
Laatst bijgewerkt door Queelens op 13-09-15 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:42

Jonne, je hebt een prachtig paard. Wees er maar zuinig op en blij mee. Ik wens je veel suces met hem (of is het een haar :o ). Hoe dan ook, je kunt mooi met hem leren en nieuwe dingen leren. Iedereen leert in bepaalde periodes weer nieuwe dingen. Soms maak je grote stappen, soms kleine. Nu kun je hier van genieten. Wie weet waar je over 5 jaar staat. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:44

Sluit ik mij bij aan Vur.
Maar Vikkie is een hem, althans, sinds Jonne hem heeft zonder het klokkespel. :D

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:46

Moderatoropmerking:
Bij deze in ieder geval het verzoek om niet persoonlijk richting elkaar te reageren in het topic. Als je iemand niet sympathiek vind reageren, dan kan dat ook via pb aan die gebruiker en/of via tem aan het moderatorteam aangegeven worden. Het bespreken in het topic heeft geen enkele meerwaarde.

Jonnekee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-15 20:37

Wat er mis ging ? Niks ik heb heerlijk gereden en Vik liep super, alleen reed ik met Siëra m'n fries en nu met Vik geen winst bij deze jury, dit waarschijnlijk om een aanvaring in het verleden, ik ben iig heel tevreden met m'n proef en heb ook besloten om niet meer bij dit jurylid te starten.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 21:09

Fijn dat je zelf tevreden bent! Volgende keer beter.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 23:08

Wat een gaaf paard en mooie combinatie. :wow:

Ik moet wel een beetje lachen om al het commentaar, ben benieuwd wie van die bokkerts nog meer succesvol Zz licht starten :')

nickynicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 08:31

Wat een leuke combinatie zijn jullie en een knap paard! Fijn dat je een leermeester hebt die waarmee je ervaring op kan doen. Die kans krijgt niet iedereen. Lekker blijven trainen en verbeteren.

En ik blijf de reactie hier op Bokt wel leuk vinden. De meesten hebben een anoniem profiel of hebben zelf nog nooit een dusdanig niveau gereden dat ze zich kunnen indenken dat ZZL rijden helemaal niet zo eenvoudig is. Ook niet met een leermeester.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 11:04

Ik weet hoe moeilijk het ZZ-L voortaan is :P pppfff valt nog niet altijd mee vergeleken bij de lagere klassen...
Ik kom ook niet altijd met winst thuis en ja er gaat wel eens wat mis :Y)
Laatste wedstrijd 211-2 :+ K.U.T. is dat :7 maar ja moet ik zelf maar niet verkeerd rijden, in mijn proef beter de focus houden en de zaken beter afwerken....

Maar ik neem aan dat alle Bokkers hier nog heel wat verbeterpunten en huiswerk hebben en niet iedere wedstrijd supergoed gaat ;)

Met deze leermeester lijkt het mij helemaal moeilijk, paard is nu 13/14? en altijd op deze manier gereden,
dat krijg je er niet 1.2.3 uit (waarschijnlijk helemaal niet)...zeker niet als je zelf ook nog eens de ervaring/kunde mist.
Ik snap daarom de aanval op Jonne niet zo... laat haar lekker zelf de weg naar de subtop uitstippelen!
Hoeven bokkers toch niet wakker van te liggen of het wel of niet gaat?

Als men toch vragen heeft over de behaalde wedstrijdresultaten kan dat via PB, dat hoeft niet in een ITP topic besproken te worden :+
TS is alleen trots op haar knappe paard en wat ze tot nu toe bereikt heeft, ik snap dat helemaal!
Ze kan er ook trots op zijn, de meeste van ons komen niet zo ver of hebben niet zo'n knapperd op stal!

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 11:07

Queelens schreef:
Als je oprecht geinteresseerd bent en je hart op de juiste plaats hebt, dan vraag je zoiets persoonlijk en niet openbaar zodat heel bokt er met zijn neus bovenop zit.

Helemaal mee eens :j
Vooral ook dat de plaatsnaam erbij wordt genoemd zodat iedereen het kan opzoeken.

Jonne, ik vind jullie een mooie combinatie. Niemand rijdt perfect en er is altijd wel iets te verbeteren. Vikkie is een erg mooi dier met veel potentie, jullie komen er echt wel samen :)

Lynnc

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 16:40

Supermooie foto's!
Knap dat jullie op zo'n korte tijd al zo ver zijn gekomen.

anonymous1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 13:58

Jonne meid wat een reacties zeg , je hebt een hele gave knol en de beste instructeur van het hele land!! Nog nooit een instructeur gehad die zoveel gevoel/toewijding /geduld en gezond verstand van paarden en paardrijden heeft! Er wordt hier gezegd: truukjes....wahahaha laat me niet lachen zeg. Als er iets is wat jou instructeur je leert zijn het zeker geen truukjes, deze beste man haalt bij elke ruiter en elk paard het best naar boven.

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 14:14

Wat een prachtig paard, hele mooie gangen!

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 14:26

Knap gedaan om zover te komen!!...met of zonder de minpunten!...ik doe het je (nog) niet na :o

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 05:27

Geweldig knap paard met veel potentie. En jullie zijn samen een hele leuke combi. Heel veel succes samen nog :)

Nerootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 05:39

Vikkie fan!! Wat een fantastisch paard

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 09:23

Wat een onwijs gave bok!

Echter, a.d.h van deze foto's vraag ik mij af waar de achterhand is. Ik zie enkel een enorm zwevend voorbeen, op de eerste foto vraag ik mij serieus af in welke gang je nou zit.
Voorbeen neigt naar galopstandje, achterbeen naar draf.

Dit stoort me enorm aan die mooie foto's.

Knap dat je hem zo rap naar het ZZlicht heb weten te rijden, dat zal je vast verdient hebben. Maar deze foto's doen erg af aan de kwaliteit van rijden.
Tevens je opmerking dat je paard lui is zonder spoor, vind ik vreemd.
Een spoor is er niet voor om je paard minder lui te maken, maar voor de verfijning.
Je zou dit dit rijtechnisch prima zonder spoor moeten kunnen rijden... zeker als je zo hoog op niveau rijd.
Werk hieraan, laat hem die rug en achterhand gebruiken, dit is vrij makkelijk erin te rijden! :)

Tevens kan ik het filmpje niet zien, dus daar kan ik niet over oordelen.