Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ywa schreef:In de tijd is er weer zoveel veranderd!
Inmiddels is Gabbana van mij, Gabbana is gefokt door en was van Marieke, die hier ook regelmatig postte, voor ze onverwacht overleed :'(
Ik rijd haar nog niet, ze wordt net ingereden door Lisa (mijn dochter) en Bart (haar vriend).
Met Imala heb ik jaren in de les, buiten gereden en ruiterrijbewijs examen gedaan.
Mijn dochter Lisa rijdt nog een ander paardje in van Bart en krijgt les van Solvey de dochter van Imala.
Het is ongelooflijk als je ziet hoe snel alles gaat en wat er allemaal veranderd, maar ook hoe je elkaar weer tegen komt. En hoe "de kinderen" het langzaam overnemen!
Hoe gaat het met jullie allemaal?
(wist je trouwens dat Arnout en Chantal vrijdag eindelijk in het huwelijksbootje stappen

Ywa schreef:geen flauw idee of er een speciale reden is. Ze zijn toch al héél wat jaren bij elkaar.Ongelooflijk dat die twee eindelijk nog eens gaan trouwen hahaha.
Speciale reden of zomaar ?
ik had al een paar keer tegen Lisa gezegd dat ik mee wil, maar dat mocht nog niet
Daarna ging ze met mijn auto en was er geen zitplaats voor mij.
Maar ik ben sowieso van plan om een keer mee te gaan, als jij ook thuis bent!!
Kunnen we eindelijk weer bijkletsen!
Wat leuk dat je Jan en Jasmijn gezien hebt!
en wanneer ik vrij heb. Hebben heel wat bij te kletsen
mijn paardje Gabbana is eind maart 4 geworden en net onder het zadel!mijn God wat vliegt de tijd!!! 22 jaar alweer geleden!!!Citaat:Toen Imala en ik op Heihof reden waren ze ook al samen en dat is 22 jaar geleden, ik hoop dst ze morgen een fijne dag hebben! Je hebt dus maar 2 jaar op Heihof kunnen rijden toen, voordat de paarden verkocht werden?