Wat vinden jullie partners van paarden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 10:57

Mijn vriend heeft er niet heel veel mee, maar hij gaat wel mesten en voeren en medicijnen geven als ik niet kan. Ik heb twee paarden en allebei samen gekocht :)

Ik wil in de toekomst in de paarden werken en daar steunt hij mij in. Hij kookt zodat ik extra lang kan trainen en hij regelt veel adminstatie etc. Ik hoef me alleen op de paarden te focussen en heel lief tegen hem zijn als ik thuis ben. En het enige wat hij ervoor terug wil is gewoon een gezellig avondje op de bank tegen elkaar aan :D

Ik moet zeggen ik bof ontiegelijk met mijn lieve vriend <3

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 11:01

Voordat mijn man en ik een relatie hadden, is hij gaan leren paardrijden, zodat we samen af en toe een buitenrit konden maken. Toen we een relatie kregen, kreeg hij mijn paarden er vanzelfsprekend bij en is er steeds meer mee gaan doen. Nu hebben we een eigen bedrijf al een aantal jaar en doe ik voornamelijk de paarden, die nu lekker aan huis staan, al helpt hij af en toe wel mee. keuringen, wedstrijden e.d. vindt hij wel erg leuk om mee te gaan.

judith__

Re: Wat vinden jullie partners van paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 11:07

Mijn vriend moest in het begin van onze relatie niks van paarden hebben.
langzaam aan begon die het steeds leuker te vinden zich er meer in te interesseren en nu vind die het helemaal geweldig. in de toekomst komt er dan ook een paard waar we beide op kunnen rijden en wil hij het rijden graag gaan leren

xLightning

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 15:31

Mijn vriendin heeft zelf ook een paard, dus lekker makkelijk. Zij heeft een IJslander en rijd veel buitenritten en ik rijd western op mijn Quarter Horse. We rijden wel eens samen en hebben ontzettend veel plezier ermee <3

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 17:18

Mijn vriend vindt ze wel leuk, maar wil er niet op rijden. Heeft hij wel eens gedaan maar vond hij maar niks. :')

Bambiliny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 10:41

Dit topic blijf ik mooi volgen!! :Y)

Wat hebben sommige geluk zeg, dat jullie partner erin mee gaat of zelfs steeds leuker gaat vinden.

Ik woon samen en naast een fulltime job heb ik mijn eigen paardje (Zoals de meeste hier)
Mijn man werkt fulltime en wil naast zijn job tijd met mij doorbrengen O:)

hij vindt dat paarden mijn ding is, heel soms wil hij een keer kijken en aait hij mijn paard ook, daar houdt het mee op. :') . Gelukkig accepteert hij wel dat het gewoon mijn ding is.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 10:52

Haha wat een leuke verhalen!

Mijn vriend weet er niets van, maar hij wil graag leren paardrijden en met ze omgaan omdat hij ze erg mooi vind (en als de wereld vergaat kan hij zich zonder auto redden en heldhaftig op een paard springen.) Hij vind het mooi staan en het is een kunst die hij graag wil leren. :)

Ik rij zelf al 11 jaar paard maar ben net sinds een jaar gestopt. :( Anders had ik hem graag les willen geven op het friesje dat ik reed. :)

kevinsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 19:16

Mijn vriend is bijna actiever met de paarden bezig dan ik!
Hij heeft 2 paarden, ik één paard.. Hij heeft ze nog thuis staan, ik in pension.
Maar er is niks leukers dan samen een dag door het bos crossen met onze paarden! Ik vind het heerlijk zo'n vriend, ook al hebben we beide geen vrijetijd meer over :')