hoe kom je aan een verzorgpony??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

apk

Re: hoe kom je aan een verzorgpony??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 19:48

Tsja.. asociaal... dat ligt er maar net aan hoe je het brengt denk ik Lachen vroeger kwamen er bij ons in de lente / zomer echt bijna iedere week wel meisjes langs om te vragen of ze me pony mochten verzorgen. De ene keer vond ik het wel leuk, de andere keer weer niet, ligt er net aan wie het zijn.. Ik heb ook wel eens een heel gesprek met 2 meisjes gehad, paarden laten zien enzo, waren echt hele leuke meisjes, heel spontaan en beleefd. Vond het wel jammer dat ik toen niemand nodig had. De meeste meisjes waren echter vervelend, heel erg zeuren, en heel brutaal. Dus vond het niet altijd even leuk.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 19:52

Eerlijk, ik vond het heel moeilijk om iemand te zoeken die wilde verzorgen Lachen heb er ook echt heel erg lang over gedaan.

Nu zoek ik leasers, kreeg vandaag de eerste 3 e-mails binnen dus ik hoop dat dat wat wordt, wat verzorgers zoeken hier is echt een regelrechte ramp Scheve mond Lachen

_lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 14:18

ow... dat had ik niet gedacht dat dat nog zo moeilijk soms is...

maar wat moet je dan zeggen als je bij iemand aan de deur staat...??

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 10:06

Ik was met een vriendin van mij en we vroegen of die paarden van haar waren.. Misschien stonden ze wel op pension daar. Er stonden een paar paarden van haar tussen. We vroegen gewoon of we die mochten verzorgen. het mocht ook nog:) Onder tussen ben ik daar al weer weg en had ik er een van marktplaats. Die was heel erg leuk maja die pony werd verkocht:( Ik mocht daar wel blijven en andere paarden rijden. Had ze een ander paardje gekocht die ik ging rijden. Ik mocht er een startkaart mee aanvragen maja dat mocht opeens niet meer omdat ik 3 dagen nog niet was geweest:S Onder tussen ben ik daar ook al weer weg en verzorg ik nu een shetlander en help op die stal:) Het is daar echt heel erg leuk. Ik zou eerst bij haar (waar ik nu zit) een paard van haar rijden er was ook nog een ander meisje en die ging dat paard rijden. Ik had al vaak aan dat meisje gevraagd of ze nog iets had. En uiteindelijk mocht het:) Ze zei dat ik een doorzetter was:P hahaha.. Nu zit ik daar nog steeds en ben nog niet vanplan om daar weg te gaan het is daar zo leuk:) Nouja dat was het dan;)

_lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-05 12:55

woow mazzelaar...

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 11:25

hihi... en voor dat ik bij die mevrouw was geweest heb ik nog een fjord gereden;)

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 11:54

Zozo leuk hoor. Hihi je bent echt een bofkont. Knipoog

_lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 13:30

jah man... pfff

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 13:42

mijn 1ste via de collega van me moeder
en de 2 de (sammy) via marktplaats

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 13:47

Wij hebben hier in de buurt best wat paarden staan.. Die fjord stond bij de moeder van mijn buurman;)

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 15:13

calimerofoxy@ Was zeker dichtbij dan? Hoelang fietste je daar over?

paddie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 19:36

ik werk gewoon bij een springstal...40 paarden..das genoeg .. Tong uitsteken

_lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 19:43

mag je daar dan ook op rijden enz.?

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 10:03

paddie@ Leuk zeg. Lijkt me gaaf. *LOL*

_lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 15:05

ja mij dus ook Lachen maar mij lijkt het allemaal eigenpaarden of ja weet ik veel maar niet dat je ze echt mag rijden en verzorgen of wel?

femie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 19:06

hejj,

ik heb ook een tijdje gezocht voor ik een verzorgpaardje kreeg. ik he gewoon een advertentie geplaats op www.speurders.nl en op www.marktplaza.nl en toen kreeg ik een mailtje van iemand die nog iemand zocht. je moet gewoon rustig af wachten ik zocht eerst ook alles af maar ik vond niks en toen had ik zo iets van laat maar zitten en toen kwam dat mailtje.
veel succes met het zoeken

gr femie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 18:08

mijn aller eerste verzorgpony's, zijn we bij de eigenaar aan de deur geweest omdat we via mensen die andere pony's hadden zeiden dat die nog mensen zochten, dus wij aan de deur en het mocht, toen zijn we daar gestopt (was toch wel te ver weg ) en de pony's daarna hebben we gewoon aan de eigenaar gevraagd toen die in de wei was, en van Sjim en Luc nu, heb ik van marktplaats.nl geregeld

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 23:18

Nou ik ben eigenaar en had een heel lief verzorgmeisje en nu heb ik besloten mijn paard te verkopen (om een heleboel rot redenen zoals gezondheidsklachten en geld/ werkeloos).
Mijn verzorgster mocht altijd alles: poetsen, longeren, rijden, in haar eentje en zelf buitenritten en nu ik mijn paard moet verkopen is zij heel verdrietig en hebben alle mensen op stal besloten ook niks meer tegen mij te zeggen, ik neem dus never ever een verzorgster of bijrijder meer. Ben er helemaal klaar mee!

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 23:22

ik heb 7 verzorg paarden: al die mensen hebben mij gevraagd om hun paarden te verzorgen. heb geduld het komt vanzelf. xxjepsica

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 08:57

He Le, nou, hier waren we al bang voor he. Dat eeuwige gez**k op stal ook altijd. Niemand mag toch oordelen over waarom jij je paard verkoopt. Het is allemaal al erg genoeg!

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 15:00

NuggT schreef:
calimerofoxy@ Was zeker dichtbij dan? Hoelang fietste je daar over?

Daar ging ik niet op die fiets heen, dan was weer iets te ver weg.. Me ouders brachten me. Maar omdat me ouders me ook niet zo vaak konden brengen ben ik gestopt. Nu zit ik iets dichterbij en kunnen me ouders vaker brengen .

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 15:46

Oke.

Ik had ook een verzorgpony, maar het werd ook te ver weg en mijn ouders kunnen me ook niet altijd brengen helaas.
Dus ben ik gestopt.

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 19:04

ik had bij me 1e een berichtje gezien in de supermarkt en later gewoon bij huizen langs geweest...gewoon in de buurt aan bellen bij mensen die paarden hebben!!helpt bijna altijd!! en anouk die ik nu verzorg heb ik via me vaders werk....een collega van me vader....je moet ook wel connectis hebben hea...

lisjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 20:44

bij mi hing er een advertentiej op het prikbord van de supermarkt en ik moest toen bellen ik had haar een jaar mrr het werd niks en ik ben nu ook op zoek ik heb er bijna een van deze sait gewoon overal blijvren kijken vraag en bel gewoon aan niet verlegen doen ze letten er altijd op hoe lang je al rijd niet liegen :p hoor mrr gewoon zeggen dat je er goed mee kan omgaan en lukt het al??

LisaMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 13:24

Eerst in de buurt rond vragen. En bij marktplaats staan ook altijd mensen die verzorgers zoeken alleen moet dat dan net bij jou in de buurt zijn, maar dat zou wel kunnen. in iedergeval veel succes