Drico schreef:Dat jaEn wat dan nog het ergste is is wanneer ze zó graag hun paard blootsvoets willen hebben ze het niet uitmaakt of die pijn heeft op zijn blote voetjes. Want ja, "hij moet er maar aan wennen".
en meestal zijn dat dan ook de mensen die hoefschoenen voor hun paard kopen omdat ze niet willen dat hij pijn heeft aan z'n voeten als z'n zolen niet dik genoeg worden voor scherpe steentjes. Liever schoenen dan ijzers met spijkers in z'n voeten...

Ik erger me niet zo heel snel want dat heeft geen zin. Je kunt andere mensen toch niet op andere gedachten brengen als ze er niet voor openstaan.
Het enige waar ik me aan erger is de onwil om te leren. Leren dat er meer methodes, technieken, ideeën en mogelijkheden zijn om beter met je paard te communiceren, te verzorgen, te rijden en plezier te hebben.
Fouten maakt iedereen, maar spiegel regelmatig, blijf kritisch op jezelf en je handelen. En neem goed bij je passend advies ter harte, blijf leren, en blijf open minded.
En wat dan nog het ergste is is wanneer ze zó graag hun paard blootsvoets willen hebben ze het niet uitmaakt of die pijn heeft op zijn blote voetjes. Want ja, "hij moet er maar aan wennen".
Vroeger voelde ik inderdaad de behoefte om eraan mee te doen, gelukkig niet meer....

Aangezien grote logo's niet toegestaan zijn.