Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Dan ben je wel even trots op alletwee!
Maar hij begint het steeds leuker te vinden, gaat vaak mee naar stal en neemt af en toe ook al een van m´n paarden mee naar stal of naar buiten
Maartje1990 schreef:tS: wil je je vriendin overhalen paarden leuk te vinden of mag jij van je vriendin geen eigen paard?
Ik heb het goed getroffen, mijn vriendin is gelukkig ook paardengek en heeft (net als ik) een eigen paard! Is overigens ook een bokkerkan iig niet beter en we zitten ook compleet op 1 lijn rondom het hoe en wat met paarden.

.
.
) en mijn vriend, maar gaande weg zijn ze elkaar gaan accepteren en het is nu zelfs zo dat Dé pony (bijnaam van mijn paard) op zoek is naar mijn vriend als hij hem niet ziet, en dat mijn vriend mijn paard graag in de bak los gooit om vervolgens keihard met hem mee te rennen om te kijken wie de snelste is
.
) omdat ik dan onwijs vervelend wordt
.
.
en ik ben hem daar nog elke dag dankbaar voor

.

xApple schreef:Mijn vriend is geweldig.
Hij heeft een huis voor ons gekocht met stallen, land en een bak. Ik mocht van hem nog een veulen erbij. Hij helpt met voeren en de pony's op het land zetten en eraf halen.. Hij leegt de mestkar.. Die laatste 2 wel met ietwat tegenzin maar hij doet het wél.
En verder luistert hij naar mijn eeuwige paardenverhalen en steunt hij me overal in. Ja ik denk dat ik hem hou
thriam schreef:xApple schreef:Mijn vriend is geweldig.
Hij heeft een huis voor ons gekocht met stallen, land en een bak. Ik mocht van hem nog een veulen erbij. Hij helpt met voeren en de pony's op het land zetten en eraf halen.. Hij leegt de mestkar.. Die laatste 2 wel met ietwat tegenzin maar hij doet het wél.
En verder luistert hij naar mijn eeuwige paardenverhalen en steunt hij me overal in. Ja ik denk dat ik hem hou
Waar ben je die lieve vriend tegen gekomen ?
Ik zoek ook zo'n man!!
Hij vist zelf heel graag dus we zijn beide 'buiten mensen'. Dat scheelt al een hoop. Enne ik ga ook regelmatig mee vissen, en kijk vistv op zondagochtend

)