Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vuurneon schreef:anjali schreef:ik ben 100% vegetarier.het eten van paardenvlees vind ik erg vreemd omdat je je vrienden niet hoort op te eten.
Ik houd niet van mensenvlees, dus mijn vrienden eet ik niet op
Vermoed ook zomaar dat ik heel strafbaar ben als ik ze wel zou opeten
EskeGirl schreef:kieta schreef:Ik heb een eigen paard en ik eet geen paardenvlees!
Ik vind het zielig ik weet nu al dat veel het niet met mij eens zijn. Maar ik moet er toch niet aan denken dat er een stuk vlees van een paard op me bord ligt
Waarom vind je een paard wel zielig en een ander dier niet?
kieta schreef:Ik vind een ander dier ook zielig wij hebben ook koeien enz op stal dus als ik vlees eet is het meestal vegetarisch (maar ik moet eerlijk zijn ik eet wel eens een burger bij de mac) maar ik wil zo min mogelijk vlees eten.
Bowen schreef:kieta schreef:Ik vind een ander dier ook zielig wij hebben ook koeien enz op stal dus als ik vlees eet is het meestal vegetarisch (maar ik moet eerlijk zijn ik eet wel eens een burger bij de mac) maar ik wil zo min mogelijk vlees eten.
Van al het vlees wat je kan kiezen kies je dan een mac burger?
Heb je weleens opgezocht wat daarin zit? Oa een goedje dat ook wordt gebruikt in gymmatten en schoenzolen. Daarbij is het Amerikaans bio-industrie vlees en geeft de mac gewoon ruiterlijk toe dat dat hormoonvlees is.
Kan je toch beter die koetjes bij jullie op stal eten, of een lapje paard van Nederlandse bodem, zeker als zielig 1 van je argumenten is.
kieta schreef:Kan ik doen maar doe ik niet!
Als ik bij de Mac eet hoog uit 2 x per jaar fan neem ik cheeseburger.
Ik eet niet de koeien uit de wei puur omdat ik die zie rond huppelen
En paarden niet omdat ik dat gen niet in me mond krijg.
Iedereen ze eigen mening toch
Bowen schreef:kieta schreef:Kan ik doen maar doe ik niet!
Als ik bij de Mac eet hoog uit 2 x per jaar fan neem ik cheeseburger.
Ik eet niet de koeien uit de wei puur omdat ik die zie rond huppelen
En paarden niet omdat ik dat gen niet in me mond krijg.
Iedereen ze eigen mening toch
Je kan echt beter dan 2 keer per jaar een hamburger maken van Nederlands vlees. Gezonder en minder dieronvriendelijk.
Mac burgers komen van zware bio industrie, een vorm met runderen die wij hier niet kennen. Er worden groeihormonen gebruikt en in de hamburgers wordt iets gestopt dat in schoenzolen en gymmatten zit, eet smakelijk!. Het is ook nog eens rest vlees, echt ranzig.
Tja, ieder zijn mening, maar ik vind het je kop in het zand steken. Geen weidkoetjes eten omdat je het zielig vindt, maar wel koetjes eten die een prutleven hebben gehad, zolang je het maar niet hoeft te zien.