Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wat een vreselijke rotstreek zeg! Waar mensen t vandaan halen
bigone schreef:Mariett schreef:Als de dader gepakt wordt, denk ik dat half bokt wel een mooie nieuwe coupe voor hem in gedachten heeft
In het schavot, haar er af en met pek en veren en een flinke schop onder de billen weg jagen. Of touw om de enkels en een flink eind laten slepen door een fries met korte manen.
Hobby schreef:Mijn pony was in december ook slachtoffer van een penny:
[VVDD] Pony met een ongevraagde nieuwe coupe
In mijn geval moest ik vooral lachen om het idee dat iemand haar kapsel niet aanstond en de moeite had genomen om het te knippen. Als ik een fries met meterslange manen had gehad, had ik waarschijnlijk net als jij gereageerd. Ik kan je boosheid wel begrijpen en begrijp vooral niet hoe mensen het nodig kunnen vinden om zich met jouw paard te bemoeien.
Inmiddels heb ik een mooi bord aan mijn hek hangen met de tekst 'aaien mag, knippen niet'. Tot nu toe lijkt het te werken, mijn andere pony heeft nog steeds lange manen. Ik verwacht dat het hier gewoon een paar jonge pennymeiden geweest zijn.
Misschien is bij jou een bordje aan de staldeur ook een optie?
PrimaDonna_ schreef:Ik vind het nog steeds zo erg Sabien!
Schrok echt toen ik je bericht op FB voorbij zag komen, arme Sjouk! Wat moet hij wel niet gedacht hebben toen diegene zijn manen eraf knipte!![]()
Kleine troost, ik vind zijn sportcoupe ook wel stoer staan, maar is wel wennen