ff een vraagje:Wie rijd er bij de "Bosmanege" In Bakkeveen????Wat is jouw lievelings pony/paard????.........=====>
halloik rij niet bij de bosmanege in bakkenveen. maar er staat daar een paard te koop wat ik wel ken ik ben erg benieuwd wat jullie daar van vinden,het is meneer, een 12 jarige houston. het is een vos met een bles
ik rij ook bij de bosmanege heb niet echt een lievelings pony of paardvindt het wel leuk om baukje te rijden verder vindt ik weta ook wel leuk om te rijden,meneer ken ik nog niet.tjibbe rijdt ook lekker ik rij op de dinsdag avond van half 8 tot half 9
ik heb gisteren op meneer gereden, en hij rijdt lekker!! is ook super makkelijk met nageven, heeft een lekkere draf en ook zijn stap is fijn. Zijn galop vond ik wat minder
meneer heeft vroeger bij ons op de pensionstal gestaan.. (Niet voor lessen) en toen was zijn gallop juist zijn sterkste punt
hij heeft verder wel een goeie galop, alleen ik kan er niet echt lekker op zitten, omdat het gewoon wennen is, maar het is een schat van een paard
harma vertelde mij gister (dinsdag avond) dat ik anders ook wel op meneer mocht in plaats van baukje, meneer staat in de stal van pim.
zijn hier nog mensen die bij bosmanege in bakkeveen rijden?en weten jullie ook waar emiel is gebleven?hij stond afgelopen dinsdag niet in zijn stal naast tops,of heeft emiel een andere stal gekregen??
Dat kan ook alleen maar een 'Kimberley x Jazz' zijn als ze dezelfde vader èn moeder (Ninerfa) heeft...
Meneer is wat fris, maakt wel es een bokkesprong in galop, laat zich in de draf wel fijn rijden en is inderdaad te koop...
meneer is idd fris, heb er vorige week nog op gereden, en idd in de galop ff een bokje, en in draf rijdt ie heerlijk
mooi mooi, hij komt namelijk bij "ons" vandaan (waar mijn paard in pension staat dan)meneer bedoel ik